Gravatar

#1601 elwood 16 år siden

Slapper af med Hard Target på Dr1 som lige er startet.

Ahh lidt udemærket slå hjernen fra film, lige hvad man har brug for en lørdag aften 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1602 davenport 16 år siden

Så er Obersten indlagt fra igår aftes, og vi går og venter på om de snart sætter hende igang. Hun er til observation for for højt æggehvide i urinen, så vi forventer at det sker i morgen. Lægerne er lidt uenige om hvornår det skal ske, så det er træls at gå og vente.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1603 tiany 16 år siden

#1602 Obersten og du, må da have held og lykke - den kan jo heller ikke blive derinde forevigt :)

Skal igang med at læse nogle lektier, men lysten er ikke videre stor.
Valar morghulis
Gravatar

#1604 elwood 16 år siden

Sidder og skære store papkasser op som er ved og fylde for meget i lejligheden... hvorfor helvede har jeg stadig min kasser til mit strygejern og el-kedel 8-)

Nåja og høre Podcast om Sega's Dreamcast ahh ja de minder det var sku en herlig maskine.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1605 davenport 16 år siden

Jeg har skrevet et indlæg på bloggen, som jeg gerne ser kvinderne kommentere, hvis i gider?
Ellers venter jeg stadig.... Tiden er lang!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1606 lagoni 16 år siden

Jeg har glemt mit kodeord til cdon, så har den sidste 1½ time ventet på mail med nyt derfra...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1607 davenport 16 år siden

Jeg plejer at bruge:

User: Lagoni
Pass: 0001

Så får jeg gratis film..

Tak for kommentaren iøvrigt :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1608 tiany 16 år siden

Min kæreste har været på arbejde hele dagen og har lige ringet og fortalt at han ikke kommer hjem til aftensmad, så nu må jeg selv igang med at lave noget.

Og dertil kommer om jeg kan finde en dvd på hylden jeg gider at se, for der kommer som sædvanen ikke noget i tv.
Valar morghulis
Gravatar

#1609 davenport 16 år siden

Tag på Republikken, og drik dig fuld!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1610 tiany 16 år siden

#1609 Tror ikke lige jeg vil på Republikken, vi boykotter den i vores vennekreds, efter vi havde en lille diskussion med hende den gamle dernede(ved ikke om hun er ejer eller ejerens kone)... så jeg har ikke været på Republikken de sidste 4 år, så tager jeg heller på den engelske. Men ikke lige idag
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: