Gravatar

#1611 filmz-jonasgr 16 år siden

Har været ude at se Neuschwanstein, Ludwig 11s slot. Flot slot og et meget smukt landsskab. Desværre skal jeg lave en præsentation i morgen. Vil snakke om mit studie, hvilket er let nok hvis altså bare det var på engelsk. Det er til gengæld temmelig svært på tysk.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1612 dyg 16 år siden

Leder efter nye podcasts. Har efterhånden ædt mig igennem de fleste af de eksisterende SModcast-episoder, så jeg har snart brug for noget nyt. Indtil videre har jeg fundet følgende to:

Skeptoid
Banned and driven with stripes from the world of mainstream pop pseudoscience, Skeptoid takes on the toughest challenges to the realm of reason and rationality. From the sublime to the startling, no topic is sacred, politically incorrect though that may be.


Mail Order Zombie
Still devoted to reviewing straight-to-DVD zombie movies, Mail Order Zombie has evolved since its January 2008 launch to cover not only this unique film sub-genre, but has also gone on to feature reviews of zombie movie music, post-apocalyptic literature (with and without zombies), and the occasional theatrical zombie movie release.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1613 davenport 16 år siden

Uha, det nærmer sig. The Cornel har ringet, og sagt at de følger hende tæt i nat, fordi blodtrykket er for højt. Så det kan komme lige pludselig nu. Kejsersnit kan komme på tale, hvis det går amok, så jeg har søs på stand-by som driver.
Jeg har noget lasange fra min mor stående, som jeg ville have til morgenmad, men hvis hun nu ringer, så når jeg ikke at få det spist... Skal jeg spise det nu??? Choices, choices..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1614 lagoni 16 år siden

#1613 - held og lykke med det. Husk, det kan være hårdt, men belønner sig altid til sidst (altså lasagnebeslutninger).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1615 davenport 16 år siden

(Jeg æder det nu.....)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1616 filmz-jonasgr 16 år siden

For pokker jeg har hosteanfald for tiden. Jeg hoster konstant og har gjort det de sidste ca. 10 dage. Nå det går vel over på et tidspunkt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1617 filmz-Bruce 16 år siden

Træt, træt og .... træt! Bortset fra en mindre fest igår hos venner, så er det kun blevet til arbejde. Gad vide hvordan det går med Emmy!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1618 cansi 16 år siden

Så er alt klar til en omgang Emmy i nat... Skriver nyheden med det samme når alle priserne er uddelt...

Her kan i lige se et par billederne fra Nokia Theartre. http://goldderby.latimes.com/awards_goldderby/2008...
Gravatar

#1619 elwood 16 år siden

bliver ikke sjov og være i samme forum som bruce i morgen hehe.

Sidder på filmz lige nu, og ha noget NFL kørende i baggrunden, ikke fordi jeg lige ser det, jeg synes bare jaa det lidt hygligt sådan og bare køre som baggrund, man får hel lyst til noget amerikansk mad.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1620 filmz-Bruce 16 år siden

#1619 Det kommer da an på resultatet ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: