Gravatar

#16091 Highland Park 16 år siden

#16089: Nemlig (selv om jeg ikke er Bruce Springsteen-fan). :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16092 Lady Arwen 16 år siden

Hører et "hørespil" på BBC Radio 4 med David Tennant :D Rigtig spændende!
Doctor Who <3
Gravatar

#16093 MOVIE1000 16 år siden

har lige læst på Dr tekst tv at biografferne måske dropper Alice i eventyrland, fordi den måske allerede bliver udgiver 3 måneder efter premieren?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16094 tiany 16 år siden

Har lige snakket med min storesøster og for første gang i flere år lød hun faktisk rigtig glad. Hendes kommende eksmand er stadig i benægtelses-fasen hvor han ikke vil indse det er over. Hun har det rigtig skidt med at tage ud til deres fælles hus uden familie, hvis hun møder op selv bruger han halvdelen af tiden på at tigge om at give det en ekstra chance og den en halvdel af tiden på at kalde hende kælling og andre ikke stue-rene ord. Men kan da høre at det er en beslutning hun har været et par måneder om at tage, så det er velovervejet.

Men det ender nok med at deres skal en advokat på sagen, da de ikke kan blive helt enige om hvordan datteren skal bo, min søster vil have hende boende, mens eksmanden vil have de skal deles og tage hende skiftevis en uge ad gangen. Men det lyder mest til at han egentlig kun vil have hende boende for at kunne få ekstra penge i boligstøtte. Desuden insistere han på at de fleste af deres ting er hans, fordi han havde dem med ind i ægteskabet, men han har intet særeje, så det bør ikke være tilfældet.

#16093 Er det ikke kun i England - det er i hvert fald det eneste sted jeg har hørt at biograferne er sure over det.

Valar morghulis
Gravatar

#16095 Ericmase 16 år siden

Negon af jer der har en PSN (PlayStation Network) account og "Modern Warfare 2" på PS3? Det kunne være ret sjovt at spille sammen med nogen af jer. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16096 Kruse 16 år siden

Jeg har moret mig gevaldigt over dette interview med Jason Segel og Paul Rudd:

Jason Segel må uden tvivl have været skæv under dette interview, da andet simpelthen ikke ville kunne forklare det :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16097 NightHawk 16 år siden

# 16096 -

Haha, det var fanme et af de mest underholdende interviews jeg har set længe. :D

Jason Segel må ha' røget en gevaldig joint eller noget, men det er satme sjovt at overvære. Godt i øvrigt at Paul Ruud ikke har det der Tom Cruise ansigtsudtryk til hverdag. ;D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16098 MOVIE1000 16 år siden

TIL DEM SOM SPILLER BATMAN ARKHAM ASYLUM

hvordan ved man, når spillet gemmer?
og forstår ikke rigtig gækkerens gåder, jeg løber bare rundt og hvis jeg er heldig finder jeg et spørgsmål tror jeg?

men indtil videre superfedt spil
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16099 DarkLight 16 år siden

Hvilke hobbykodeprojekt er det. CyberZed?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16100 cyberzed 16 år siden

#16099 Det er et "lille" program der skal bruges til at vedligeholde kennelplaner mv. med, det kommer sig af at mine venner oppe nordpå har et tudsegammelt program til beregning af indavlskoifficienter mv. der ikke længere kan hentes da udvikleren ikke længere kan se fornuften i at have det liggende på hans website (det er udviklet i win95 æraen og er tæt på umulig at installere på noget nyere end win98).
Basis for det bliver LINQ-to-SQL, WPF...og det hele matchende et M-V-VM mønster...så fik jeg vidst lige en del til at sige aha, ryste på hovedet og ikke fatte en skid :P
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: