Gravatar

#16101 filmz-Bruce 16 år siden

#16100 Har du så kigget på VS 2010 RC'eren? Den er hurtig og det er en fryd at arbejde med entity frameworket. Skal selv til at kigge på MVC modellen, som ser noget mere lækker ud, end ASP.NET.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16102 cyberzed 16 år siden

#16101 jeg har overvejet det men LINQ-to-SQL er jo blevet en underdog i entity delen så det burde ikke gøre sig bemærket i 2010. Det bliver nok mere MVVM'en der får mit fokus da vi ikke laver noget på arbejde der decideret egner sig til MVC...det er meget kantet det vi laver og er cirka 5-7 steps bagude teknologisk set...pånær det Silverlight API vi også kan rode med...den er dog ret buggy.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#16103 Kruse 16 år siden

Har lige fået set Sleuth, originalen selvfølgelig, og har lige skrevet en lille anmeldelse i What We Saw-tråden :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16104 wiseguy 16 år siden

Har lige set "The Hurt Locker". Lækkert med en film der for en gang skyld ka' leve op til all the fuss - fuck den var fed!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#16105 filmz-Bruce 16 år siden

#16101 Det vælter jo også ned i hovedet med nye teknologier konstant og man skal jo snart kunne 8-12 forskellige, for at kunne sammensætte en web app. Det er ikke lige det jeg regnede med for 20 år siden, da man sad med Cobol og troede det "bliver lettere med tiden" :) Ja god dag mand :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16106 mr gaijin 16 år siden

#16104 Helt enig. "Hurt Locker" er et af de mest solide, gedigne eksempler på crafts(wo)manship i Hollywood i lang tid. Overfor den er "Avatar" et eksempel på det flamboyante Hollywood. Begge fortjener at vinde Bedste Film, da begge er gode eksempler på, hvad Hollywood bør være. Bare på to forskellige måder.

Jeg kunne også lide "Inglourious Basterds", men jeg håber ved alverdens filmguder, at den ikke tager hovedprisen. Jeg nyder, når Tarantino laver sine remix-film engang hvert tredje år. Men resten af Hollywood skal ikke følge efter i hans fodspor. Mange filmbudgetter i 90erne gik til spilde på Tarantino-copycat-bras på efter "Pulp Fiction". Det skal helst ikke gentage sig.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#16107 wimmie 16 år siden

Tiany> Det lyder som om din søster har taget den rigtige beslutning - så må vi bare håbe at hun modstår hans tiggerier og ikke giver efter. Og så må man håbe at han ikke bliver psycho....har en kollega hvis eks gik totalt amok da hun gik fra ham :/
Men det er jo altid værre når der er børn indblandet - især hvis han kæmper for barnet uden egl. at have interesse - men at det mest er for pengenes skyld...eller en sær form for hævn overfor moderen.

Er lige kommet hjem fra en hyggelig aften hos en kollega og hendes kæreste (faktisk førnævnte kollega hvis eks gik amok) - på trods af at hun er 51 er hun en af mine næreste venner - nogle mennesker er bare meget ungdommelige (hendes kæreste er så også kun 38, hehe)

Det var en ret underholdende aften (med masser af alkohol) - de bor i nogle lejligheder hvor der på den anden side af gaden bor nogle...lidt tilbagestående mennesker....(mildt sagt). De har lige fået nye vinduer på deres badeværelse...vinduer hvor man kan se lige ind i deres brusekabine uden nogen form for sløring :-O
Så ja, der var show for alle pengene - uden censur!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16108 evermind 16 år siden

wimmie (16107) skrev:
De har lige fået nye vinduer på deres badeværelse...vinduer hvor man kan se lige ind i deres brusekabine uden nogen form for sløring :-O
Så ja, der var show for alle pengene - uden censur!

Jeg bliver inviteret til alle de forkerte fester .... :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16109 wimmie 16 år siden

Hehe...det var ret sjovt - vi sidder 4 voksne mennesker og lurer på nøgne genboer :D
Det plejer åbenbart kun at være en mand - men i dag var hans kæreste på besøg, så der var dømt boobage!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16110 evermind 16 år siden

Var det god boobage så??
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: