Jeg har lige spist resterne af noget pasta med kødsovs, som jeg lavede i går, krydret med noget herligt chilisause jeg fandt i Netto for et par uger siden.
Det var sgu god spise til en omgang Youtube-videoer - senere står den på opsætning af dvd-afspiller og trådløst netværk hos de gamle, efterfulgt af andesteg fra moderens hånd.. yum yum!
Det var meningen at det skulle være klaret i fredags, men det blev udskudt, så min søster og svoger også kunne være med og så min mor havde en undskyldning for at lave andesteg. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Har lige været et smut over og handle så vi har lidt til middags- og aftensmad. Det er godt nok spejlglat mange steder, men det er jo heller ikke så underligt når det tøede hele dagen i går og så gav massiv frost i nat.
Sidder og taber underkæben over pris niveauet på udlejning af sommerhuse og campinghytter i DK i uge 29!! De sidste mange år har vi "bare" lånt/lejet svigerfars sommerhus i Blåvand til en familiepris der hedder kr. 2.500. Nu har banditten sat skidtet til salg, så vi må ud og kigge på alternativer. Jeg sku hilse at sige, at det bliver en hel del dyrere!!
Vores ovn stod så også lige af i går aftes og opvaskemaskinen skal også skiftes ud - så vores penge ska nok få ben at gå på.
@ gi-jones og nayze Jeg skal afstå fra at kommentere på jeres tarvelige forsøg på at så tvivl om min status i det bedre selskabsliv! Hrmf, som om jeg ... hov, der var det lige ved at gå galt; I får ikke tilfredsstillelsen.
@ Mikkelsen Velkommen til galehuset! :) Mmm, zombiefilm ... Det er også det sidste strå, man skal holde fast i, hvis noget. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#16121 Lady Arwen 16 år siden
#16122 DarkLight 16 år siden
#16123 Bony 16 år siden
#16124 MOVIE1000 16 år siden
#16125 dyg 16 år siden
#16126 filmz-Utyske 16 år siden
Det var sgu god spise til en omgang Youtube-videoer - senere står den på opsætning af dvd-afspiller og trådløst netværk hos de gamle, efterfulgt af andesteg fra moderens hånd.. yum yum!
Det var meningen at det skulle være klaret i fredags, men det blev udskudt, så min søster og svoger også kunne være med og så min mor havde en undskyldning for at lave andesteg. :D
#16127 MOVIE1000 16 år siden
#16128 tiany 16 år siden
I aften står menuen på spejlæg på bøf på toast.
#16129 wiseguy 16 år siden
De sidste mange år har vi "bare" lånt/lejet svigerfars sommerhus i Blåvand til en familiepris der hedder kr. 2.500. Nu har banditten sat skidtet til salg, så vi må ud og kigge på alternativer. Jeg sku hilse at sige, at det bliver en hel del dyrere!!
Vores ovn stod så også lige af i går aftes og opvaskemaskinen skal også skiftes ud - så vores penge ska nok få ben at gå på.
#16112 Velkommen til :o)
#16130 evermind 16 år siden
Jeg skal afstå fra at kommentere på jeres tarvelige forsøg på at så tvivl om min status i det bedre selskabsliv! Hrmf, som om jeg ... hov, der var det lige ved at gå galt; I får ikke tilfredsstillelsen.
@ Mikkelsen
Velkommen til galehuset! :) Mmm, zombiefilm ... Det er også det sidste strå, man skal holde fast i, hvis noget. :)