Gravatar

#16111 MOVIE1000 16 år siden

har lige klaret Fugleskræmslet og derefter Bane i Batman Arkham Asylum.

det var ikke særlig svært med fugleskræmslet, men jeg tror jeg møder ham igen? men nøøj det var scary. Bane tog mig lidt tid at finde ud af hvad jeg skulle, jeg døde en gang, men der vidste jeg heller ikke hvad ejg skulle i starten. Det er rigtig fedt at spille med The dark knight soundtrack i baggrunden.

lige nu får vi gæster til morgen mad for at holde min mors fødselsdag som hun havde for 16 dage siden :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16112 Mikkelsen 16 år siden

Min lillesøster lurer på nøgne mennesker...Nu ved jeg ikke, om jeg tør skrive herinde alligevel O.o

Men, Winnie siger, at hvis jeg skriver, er jeg måske heldig at blive inviteret til z-dag... og jeg var ret misundelig over at høre om det på FB efter jeres sidste arrangement, så...
Gad vide om det overhovedet er den rigtige tråd? Måske, har i en præsentationtråd en sted, som jeg ikke kan finde...
Men altså, jeg er Winnies søster, den ældste og kedeligste af os - og mest fornuftige selvfølgelig ;-)
Før jeg fik barn, havde jeg en fair chance i filmquiz med Wim, men det er gået ned af bakkede sidste 4 år, og Zombiefilm (- altså, hvis vi ser bort fra en temmelig absurt skærmtid med Peter Plys og diverse Disneys tegnefilmsklassikere) er omtrent det eneste jeg stadig ser... måske noget med identificering - som forælder uden søvn... sorte rander under øjnene, ensporet tankegang, uvasket hår?

Så... ehm.. Hej :-D

Gravatar

#16113 DarkLight 16 år siden

Velkommen til. Og detaljegraden er alt for lav omkring de nøgne mennesker :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16114 gi-jones 16 år siden

evermind (16108) skrev:
Jeg bliver inviteret til alle de forkerte fester .... :(

Bliver du inviteret til fester?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16115 tiany 16 år siden

#16112 Velkommen til - det er altid rart med nogle nye ansigter på filmz også selvom de er i familie med wimmie ;)
Valar morghulis
Gravatar

#16116 dyg 16 år siden

evermind (16108) skrev:
Jeg bliver inviteret sniger mig ind til alle de forkerte fester .... :(

Fixed it.

Og velkommen til! Nu har vi endeligt en, der kan holde lidt styr på Wimmie!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16117 DarkLight 16 år siden

Ja, det bliver i familien!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16118 DarkLight 16 år siden

Hmm. Efter opdateringen til FX 3.5.8, virker filmz.dk ikke særlig optimalt. Kun mig?
Gravatar

#16119 tiany 16 år siden

#16118 Det er kun dig :D
Jeg kører Firefox 3.6, der har ikke været nogle problemer.
Valar morghulis
Gravatar

#16120 DarkLight 16 år siden

Tak :) Jeg troede egentlig jeg havde nyeste version. Prøver at opdaterer.

Skriv ny kommentar: