Overvejer at bryde mit (i forvejen ikke er alt for godt håndholdte) dvd-embargo for at købe "The Thin Man Collection" som en slags forsinket julegave til mig selv, da pundet er så lavt. Men min paranoide forestilling om, at alt, hvad jeg køber på dvd, bliver annonceret på BD dagen efter, er svær at slå ud af hovedet. Og så er der jo penge til reelle julegaver at tænke på. :/
Ligner ellers en lækker box.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Har lige fået set "Battle for Haditha" som handler om en episode i Irak-krigen, hvor en vejsidebombe dræbte en amerikansk soldat og sårede to. Det affødte en reaktion fra de andre soldater i den gruppe, hvor de dræbte 24 irakiske civile, både mænd, kvinder og børn. Det er en hård og brutal film, fordi at den føles så autentisk og virkelig. Den er både flot filmet, og så er skuespilspræstationerne gode. Den kan klart anbefales.
Ellers laver jeg ikke så meget. Nyder at jeg har fri :P. Jeg tror at jeg vil spille lidt PS3 og ellers overveje om jeg skal se en eller anden film i aften.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#3217 & #3219: I er godt nok ude på et skråplan! ;) Hvis Narniabæveren havde lavet en værktøjslinie, ville jeg da ikke tøve et sekund med at installere den! For så ville jeg da regne med, at det betød, at jeg kom til at møde hende her: [url= Rabbit[/url] :P
#3218: Du er ikke den eneste, der sidder med den i sidste øjeblik Elwood. :/
#3224: Jeg fik slet ikke spurgt... hvad står SRP for?
#3225 Det står for Studieretningsprojekt. Det er en større skriftelig opgave som man skriver i 3. G. Jeg skrev i fagene Historie og Engelsk, og mit valgte emne var Vietnamkrigen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#3226: Det er du ikke Elwood. Men jeg har nu ikke nogen problemer med at komme på ønsker. Jeg sidder bare og fedter med listen for længe. :)
#3227: Tak for den bid info. Dengang jeg gik i gymnasiet hed det vist bare tredjeårsprojekt, så denne fagterm er ny for mig. ;) Hvad var din indgangsvinkel? Du kan evt. bare nævnte titlen på projektet.
Selv sammenlignede og diskuterede jeg replikantproblematikken (hvis jeg ellers husker korrekt) i "Blade Runner - Director's Cut" og "Do Androids Dream of Electric Sheep?", men det er en del år siden efterhånden... suk... man bliver ældre... :/
#3221 filmz-Kadann 15 år siden
Kun 1000? Billig bytur.
#3222 rockysds 15 år siden
Ligner ellers en lækker box.
#3223 evermind 15 år siden
Hvad hulen bilder han sig også ind sådan at spilde dyrebare dvd-penge på en bytur?? :)
#3224 Kruse 15 år siden
Ellers laver jeg ikke så meget. Nyder at jeg har fri :P. Jeg tror at jeg vil spille lidt PS3 og ellers overveje om jeg skal se en eller anden film i aften.
#3225 Highland Park 15 år siden
Hvis Narniabæveren havde lavet en værktøjslinie, ville jeg da ikke tøve et sekund med at installere den! For så ville jeg da regne med, at det betød, at jeg kom til at møde hende her:
[url= Rabbit[/url] :P
#3218: Du er ikke den eneste, der sidder med den i sidste øjeblik Elwood. :/
#3224: Jeg fik slet ikke spurgt... hvad står SRP for?
#3226 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3227 Kruse 15 år siden
Det står for Studieretningsprojekt. Det er en større skriftelig opgave som man skriver i 3. G. Jeg skrev i fagene Historie og Engelsk, og mit valgte emne var Vietnamkrigen.
#3228 Highland Park 15 år siden
#3227: Tak for den bid info. Dengang jeg gik i gymnasiet hed det vist bare tredjeårsprojekt, så denne fagterm er ny for mig. ;)
Hvad var din indgangsvinkel? Du kan evt. bare nævnte titlen på projektet.
Selv sammenlignede og diskuterede jeg replikantproblematikken (hvis jeg ellers husker korrekt) i "Blade Runner - Director's Cut" og "Do Androids Dream of Electric Sheep?", men det er en del år siden efterhånden... suk... man bliver ældre... :/
#3229 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3230 Highland Park 15 år siden
Har du husket at skrive Watchmen (Hardcover) eller Watchmen: the Absolute Edition (Hardcover) på listen?
Ellers siger du bare til, hvis du mangler noget inspiration til ønskesedlen. :)
#3216: Tak lagoni. :) Ja, plottet vækker minder om "Pi". Jeg håber, at han ender med at filmatisere bogen.