Gravatar

#16141 wiseguy 16 år siden

cyberzed (16134) skrev:
#16133 Nordsverige i masser af SNE!!! :D

Hmm sne!! Det synes du ikke, vi har nok af herhjemme ganske gratis? ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#16142 evermind 16 år siden

Thomsen (16140) skrev:
#16135 - Boobage er boobage. Resten er bare et spørgsmål om forestillingsevne. :-)

Og jonglørfærdigheder. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16143 cyberzed 16 år siden

#16141 Vi har ikke nok, det er ikke en ordentlig kvalitet, luften er ikke nær så behagelig pga. vores højere luftfugtighed, og det er slet ikke nær så koldt som jeg gerne vil have det. Ikke mindst er der også detaljen at jeg ikke har 7 slædehunde ligesom mine venner oppe nordpå har.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#16144 tiany 16 år siden

Thomsen (16139) skrev:
Jeg kan alligevel ikke hjælpe hende, for jeg aner ikke en dyt om mikro- og makroøkonomi

Det bør hun ikke være nervøs over, det er ikke så vanskeligt at forstå. Jeg synes i hvert fald det var fremragende fag, da jeg havde det på bacheloren.
Valar morghulis
Gravatar

#16145 Highland Park 16 år siden

#16142: Haha! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16146 wiseguy 16 år siden

Gæt hvem der lige har googlet ordet boobage?? ;o)

boobage
1.) when cleavage is showing
2.) when the boobs bounce up and down

You've got some major boobage showing in this picture!!

Jeg havde luret, at det havde noget med boobs at gøre, men så blev jeg da det klogere ;o)
Gravatar

#16147 evermind 16 år siden

cyberzed (16143) skrev:
Vi har ikke nok, det er ikke en ordentlig kvalitet

Jeg rodede et øjeblik rundt i samtalerne og troede, det var boobage, du mente. :O

#16146 Hehe, wiseguy! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16148 wiseguy 16 år siden

cyberzed (16143) skrev:
#16141 Vi har ikke nok, det er ikke en ordentlig kvalitet, luften er ikke nær så behagelig pga. vores højere luftfugtighed, og det er slet ikke nær så koldt som jeg gerne vil have det. Ikke mindst er der også detaljen at jeg ikke har 7 slædehunde ligesom mine venner oppe nordpå har.

Ka godt huske, at du før har været afsted - det ku også være helt sjovt at prøve.
Gravatar

#16149 cyberzed 16 år siden

#16147 Det kunne det også sagtens have været, dog mest i kvalitetshenseende, less is more og kvalitet frem for kvantitet...så kan man overveje hvorfor jeg er single, men hvis man mikser de to emner og tilføjer et friskt citat fra den kære Lord Byron så vil man vide at jeg ikke hader mennesket, men jeg elsker naturen mest :) Damn, hvor har mine tanker været underlig fucked up hele weekenden...min det er den kommende fødselsdag eller gode samtaler med et behageligt individ af modsatte køn der har startet det hele.

#16148 Det er simpelthen en fantastisk oplevelse når man hopper på slæden med et par hunde foran og kører ud i terrænet hvor der er en saglig ro...ingen mobiltelefoner, internet, caféer, selvophøjede røvhuller eller lignende fra vores forhippede hverdag. Der er ro, der er mennesket og naturen...der er musheren (efter en årrække deroppe må jeg sgu snart nå den titel) og hans hunde...der er det magiske landskab og båndet mellem dyr og menneske der skal arbejde sammen for at få en god oplevelse.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#16150 davenport 16 år siden

Velkommen Mikkelsen :)

Jeg ligger syg denne weekend. Jeg tror jeg har pådraget mig det den lille havde.
Jeg har diaré:
der står en stråle på en liter ud af bamseøjet, og så skal man gøre rent.. Meget ubehageligt.

Håber jeg er klar til i morgen, da jeg skal på arbejde. Der er ikke noget alternativ, selvom Obersten siger at det er der. Skal starte et hold op i Haderslev, så transporten derned skal nok blive morsom, hvis jeg har det sådan her..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: