Har lige fundet en jobannonce, som lige er slået op idag, som jeg fandt meget interessant - den forekom mig dog lidt bekendt. Jeg slog op i mine papirer og ganske rigtig, den har været opslået før og jeg har lige fået afslag i sidste uge med at de havde fundet en egnet kandidat.
Den eneste forskel mellem de to jobannoncer er, at første gang var den opslået som anonym virksomhed af rekrutteringsfirmaet, denne gang oplyser de hvilken virksomhed det er. Der står intet om at det er et genopslag.
Men føler sig på en måde lidt irriteret, da jeg har alle de kvalifikationer de efterlyser, bortset fra de obligatoriske 50 års erfaring. Men skidt pyt jeg prøver da bare at søge den igen. Denne gang kan jeg i det mindste målrette min ansøgning til virksomheden - jeg hader at skulle søge til en anonym virksomhed, da man ikke har de samme muligheder for at målrette sin ansøgning, som jo er en vigtig ting at gøre.
#16150 - Intet siger velkommen til Filmz som en historie om afføring :) God bedring du gamle.
Jeg har lige færdiglæst Kevin Smith's fortælling om Mewes kamp med stoffer og for at komme ud af afhængigheden. En hård historie, der heldigvis er endt godt.
Desuden hygger jeg mig gevaldigt med dating.dk, og det ser ud til, at jeg tager et smut til det Københavnske i næste måned for at hilse på en derindefra.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Puha er lige landet efter en weekend med familie sammenkomst, og jeg gruer allerede for næste weekend hvor vi skal afsted igen, og der venter 2 mere i marts :p
Nå, men det blev da i det mindste til en kærkommen julebryg og vi så Demolition man :D Efter 6 julebryg er alle film jo fede :D
Er gået i gang med at læse Neil Gaimans American Gods, i hvad der vel betegnes som directors cut det er i hvert fald The Author's Preferred Text. Rigtig god bog indtil videre.
Sidder lige med Zulu Awards i baggrunden. Hvad skete der nu lige?? Jeg fik kuldegysninger da Rockers By Choice kom på med Engel.... Kom helt til at savne et BASF Kasettebånd....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#16151 tiany 16 år siden
Jeg slog op i mine papirer og ganske rigtig, den har været opslået før og jeg har lige fået afslag i sidste uge med at de havde fundet en egnet kandidat.
Den eneste forskel mellem de to jobannoncer er, at første gang var den opslået som anonym virksomhed af rekrutteringsfirmaet, denne gang oplyser de hvilken virksomhed det er. Der står intet om at det er et genopslag.
Men føler sig på en måde lidt irriteret, da jeg har alle de kvalifikationer de efterlyser, bortset fra de obligatoriske 50 års erfaring. Men skidt pyt jeg prøver da bare at søge den igen. Denne gang kan jeg i det mindste målrette min ansøgning til virksomheden - jeg hader at skulle søge til en anonym virksomhed, da man ikke har de samme muligheder for at målrette sin ansøgning, som jo er en vigtig ting at gøre.
#16152 dyg 16 år siden
Jeg har lige færdiglæst Kevin Smith's fortælling om Mewes kamp med stoffer og for at komme ud af afhængigheden. En hård historie, der heldigvis er endt godt.
Desuden hygger jeg mig gevaldigt med dating.dk, og det ser ud til, at jeg tager et smut til det Københavnske i næste måned for at hilse på en derindefra.
#16153 davenport 16 år siden
#16154 Kiksmann 16 år siden
Nå, men det blev da i det mindste til en kærkommen julebryg og vi så Demolition man :D Efter 6 julebryg er alle film jo fede :D
#16155 evermind 16 år siden
#16156 tiany 16 år siden
#16157 davenport 16 år siden
Kom helt til at savne et BASF Kasettebånd....
#16158 wimmie 16 år siden
#16159 evermind 16 år siden
#16160 wimmie 16 år siden
Måske får vi alle set hendes brrrraaaaiiinnnnssss! For jeg går da ud fra at Nayze går efter en pige med Brrrraaaaiiiinnnssss :p