Gravatar

#16171 filmz-Utyske 16 år siden

#16170 -

Mere at mine forældre er glade for at være rykket tilbage til Københavnsområdet, efter at have været i eksil på Lolland i 5 år. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16172 Lady Arwen 16 år siden

Så er der curling igen :D hvorfor er det lige jeg synes det er en spændende sportsgren? :D
Doctor Who <3
Gravatar

#16173 filmz-jonasgr 16 år siden

#16172 Jeg har kun set det pga. alle de mærkelige lyde de laver, som desværre ikke er så voldsomme som før i tiden. Jeg synes sgu det er lidt morsomt at sidde og se på voksne mennesker som siger "wooo, wooo, wooo", "wiiiiiiii" etc.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16174 Bony 16 år siden

Jeg så også Curling. Jeg går generelt rigtig meget op i Curling. Faktisk den eneste sportsgren jeg selv gider se på fjernsyn. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16175 Kiksmann 16 år siden

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16176 tiany 16 år siden

Valar morghulis
Gravatar

#16177 Lady Arwen 16 år siden

#16173 - det er jo fordi hende der "opfandt" den lyd ikke spiller mere! Savner det også :D
Doctor Who <3
Gravatar

#16178 filmz-jonasgr 16 år siden

T-shirten som der nok er et par stykker herindefra som gerne vil have ;)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16179 tiany 16 år siden

#16178 Den er godt nok grim.

Min rundtur i dag gav ingenting, så nu vil jeg til at sende nogle mails. Så må man se om det giver gevinst.
Men da jeg var i byen alligevel valgte jeg lige at blive klippet, så der røg lige halvdelen af håret - dejligt.
Valar morghulis
Gravatar

#16180 elwood 16 år siden

Hehe Spise med Price Mad Grand Prix var herligt, surstrøming, eller hvo'en det staves fy for den.

Og det danske Bidrag Rød Grød med Fløde, fik ikke for lidt med Kort og malkepige, og dreamfiltrer, eller hva man lige kalder den effekt på et Cam 8-)

Herligt og se Brøderne tilbage.

Det forrige program var også rigtig godt, eneste ulempe, man blir så fandens sulten.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: