Gravatar

#16311 Skeloboy 16 år siden

Er hjemvendt fra Teater Momentum. Som altid leverer de anderledes teater(uden det er decideret eksperimenterende)...det er et friskt pust :)
Gravatar

#16312 Lady Arwen 16 år siden

Lige været til foredrag med håndboldspillere Lars Christiansen (håndboldspiller) det var rigtig spændende og han var rigtig flink :) Så havde han lige medbragt ham der sportsjournalisten Ulrik Jönnson han stillede ham så en masse spørgsmål og viste klip fra bl.a. EM osv...
Doctor Who <3
Gravatar

#16313 filmz-jonasgr 16 år siden

Hørt under langrend ved OL: "Uha, så er han nede at ligge. Det er ikke optimalt".

Lol !
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16314 Skeloboy 16 år siden

Har bestilt en boks fra Amazon, som jeg så ikke har fået, så de sendte en ny. Den har jeg heller ikke modtaget. Nu får jeg så pengene tilbage.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor mange der mon snyder, hvis det kun er en mail, der skal til?
Gravatar

#16315 Lady Arwen 16 år siden

jonasgr (16313) skrev:
Hørt under langrend ved OL: "Uha, så er han nede at ligge. Det er ikke optimalt".

Lol !

LOL :D hvor er det et fantastisk citat - de kommentatorer er altså geniale!
Doctor Who <3
Gravatar

#16316 davenport 16 år siden

Den opmærksomme læser vil vide, at jeg hele tiden arbejder på at blive rig. Bare spørg Patriarch! (Og vi ihukommer den berømte samtale ved julefrokost 09!)
Nu har jeg sat mig ved tastaturet og prøver at skrive mig ud af fattigdommens onde åg.
Jeg skriver selvfølgelig på engelsk, så den kommende bog kan blive solgt direkte til et stort amerikansk forlag, og så jeg den vej kan score millionerne.
Min historie er meget King-agtig. En lille by, en tyk chief og noget med ufoer, tror jeg.
Ja, dette er Davenports næste træk for at blive rig!
Så må vi se hvor længe den holder, før der kommer en anden og nyttesløs idé, der aldrig fører til andet end min skuffelse over mig selv og mine "evner"....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16317 cyberzed 16 år siden

Tusser rundt og fundere lidt over hvorfor jeg købte 300 i sin tid, jeg smed den i afspilleren igår aftes og blevet egentlig ret skuffet over lyden i den. Indholdet er som forventet ret fesent men har sine øjeblikke.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#16318 HonoDelLoce 16 år siden

Sidder med en vabel på hver sin fod og stortrang til et toilet-besøg af den langvarige slags, alt imens jeg i min selvmedlidenhedsrus glæder mig over, at livet da endnu ikke er så fyldt til renden med depressiver i form af krise-snak, jobløshed og en lille penis, at der ikke er plads til glæde i form af en lille bøje med en petroleumslampe i toppen, der stille, men sikkert, vipper frem og tilbage, kun lige nøjagtig synlig i tågen ude i horisonten, der får livets åre til at virke lidt lettere og mere medgørlig, så man øjner muligheden for at ro helt i land.

I aften står den nemlig på dejlig middag i form af noget andesteg og alt, hvad der dertil hører, for at fejre, at min kære moder netop har fået sit første arbejde efter endt uddannelse. Titlen er nu socialrådgiver, og det nye job som chef for tre social-projekter i Aalborg Kommune blev hun faktisk headhunted til.. Det er en sjov følelse at skulle fejre hendes triumf midt i en strid kamp om selv at beholde sit firma og derved job - men et kærkomment afbræk fra den sande hverdags mange skuffelser og nederlag.. Jeg glæder mig..

Og så er der ribsgele ! Mums !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16319 evermind 16 år siden

Er træt efter at have gennemført Batman: Arkham Asylum i nat ...

Men det var det hele værd! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16320 Kiksmann 16 år siden

elwood (16307) skrev:
Prøver og se debatten på DR2 bare for at prøve og høre lidt om de her politikere, og den nye roakde, men argg det jo en hønsegård!
Så jeg har sku opgivet lidt, og finde hale i det...
En ting fandt jeg dog ud af, ved ikke hvorfor, men jeg har lyst til og giv Tina Nedergaard et ordentlig slag med en forhammer 8-)

Jeg fik desværre ikke set det hele, men jeg kan kun være enig. De opfører sig som små børn. Der burde laves en lov som forbyder politikere at kunne sidde i folketinget hele deres liv.

Kunne dog godt lide Clemens spørgsmål til Socialdemoerne:

C:Vil i sætte skatten op?
S: Nej det vil vi ikke, men vi vil tage fat i problemet med det samme og bruge flere penge på det offentlige.
C: Så i vil ikke sætte skatten op?
S: Jo for nogen vil vi.
C: Hvem?
S: Alle dem som har en fornuftig indkomst.

Hvorfor indrømmer de ikke bare at de vil sætte skatten op ligeså snart de kommer til magten? Der er efterhånden en del som faktisk gerne vil betale mere i skat.

Men ak!!! Alle politikere er i dag ramt af pol syge, og der er ikke en eneste af dem der tør stille sig op og sige: Jeg er politiker, og jeg vil føre vores politik, det er det som der er det bedste for landet. Uden at man skal lave en undersøgelse først :P De er sgu nogle svagpissere er de.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: