Gravatar

#16301 Kruse 16 år siden

#16297: Det er nu også udelukkende Zack and Miri som jeg ikke bryder mig om. Jersey Girl er undervurderet og er faktisk en ganske god romantisk komedie efter min mening :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16302 davenport 16 år siden

LEVELLERS???? Satme sejt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16303 Skeloboy 16 år siden

Fandt det her citat fra en anmelder om Antichrist:

"If Ingmar Bergman had committed suicide, gone to hell, and come back to earth to direct an exploitation/art film for drive-ins, [Antichrist] is the movie he would have made."
Gravatar

#16304 Highland Park 16 år siden

nayze (16295) skrev:
Puh, det ser skidt ud for Cop Out. 13% på RT (29% for top critics) er ikke ligefrem noget godt varsel :S

Tracy Morgan fortæller om filmen hos Jon Stewart i "The Daily Show" i aften.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16305 filmz-jonasgr 16 år siden

Brian Orndorf kunne som en af de få godt lide filmen. Han stiller sågar det drilske spørgsmål, om Kevin Smith ligefrem skulle holde sig til at instruere film som han ikke selv har skrevet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16306 Ericmase 16 år siden

#16272 UPS! Mente egentlig denne plakat. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16307 elwood 16 år siden

Prøver og se debatten på DR2 bare for at prøve og høre lidt om de her politikere, og den nye roakde, men argg det jo en hønsegård!

Så jeg har sku opgivet lidt, og finde hale i det...

En ting fandt jeg dog ud af, ved ikke hvorfor, men jeg har lyst til og giv Tina Nedergaard et ordentlig slag med en forhammer 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16308 lagoni 16 år siden

Jeg har lige sagt til mine forældre at jeg ikke har brug for den nye computer de vil give mig. Jeg ved ikke helt om det var meget fornuftigt eller meget dumt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16309 dyg 16 år siden

#16308 - Du er sær.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16310 tiany 16 år siden

Fik set en enkelt film og spillet lidt PS3 - nu sidder jeg og venter på kæresten kommer hjem. Han skulle være på vej, men der går nok lige 1-1½ time endnu.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: