Gravatar

#16341 Thomsen 16 år siden

Nej, det må man sige! På en lang række varer tager de tilsyneladende bare listepris. :-/

På den anden side, hvis det er det samme, Pacific ender med, så vil jeg da hellere betale hos Axel og slippe for toldrisikoen (selvom den nu i min erfaring aldrig har været særligt stor hos Pacific).

Oh, well... det kunne også være, at jeg skulle afvente situationen med Pacific og så bruge ventetiden til at få bestilt nogle af de tyske og italienske dvd'er, jeg mangler at få hjem (og som jeg altid ender med at springe over, fordi jeg kommer til at bruge månedens filmbudget hos Pacific i stedet for).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16342 Bobby Singer 16 år siden

Phew er lige kommet tilbage efter et spil badminton og et varmt bad, resten af aftenen kommer bare til at stå på ren afslapning og så ellers lidt Heavy Rain. Det bliver satme godt :D
Idjit
Gravatar

#16343 elwood 16 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16344 wimmie 16 år siden

Er det meget sygt hvis jeg synes det ser lækker ud? :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16345 elwood 16 år siden

Hehe naaa det jo lidt hen af Kød-kagen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16346 Thomsen 16 år siden

Nå, jeg endte med at bestille nogle fagbøger om gyserfilm i stedet for. Så må Axel Music vente...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16347 evermind 16 år siden

Jeg sidder og glæder mig til kæresten kommer om lidt. :)

Og så glæder jeg mig selvfølgelig til Z-dag i morgen, selv om fremmødet i denne omgang bliver lidt beskedent. Men som altid er den vigtigste gæst stemningen, og den skal nok være der. :)

I aften skal der laves brains ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16348 Highland Park 16 år siden

elwood (16343) skrev:
Til Bacon-port

Sam skrev:
A personality test? What about a modified Voight-Kampff?

"The bacon cheeseturtle lays on its back, its belly baking in the hot sun. But you're not eating it. Why is that?"

Haha! Den er jeg med på. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16349 wimmie 16 år siden

Oh my God...when did I become a wuss?

Jeg er 15 minutter inde i "My sister's Keeper" og sidder allerede med en klump i halsen... der er altså bare noget ved syge børn jeg har svært ved at se på.... og jeg er ikke engang særlig vild med børn :/

Gad vide om det er det dér "moderinstinkt" der sætter ind?
Og hvad nu vis mit biologiske ur så også begynder... :-O

Næste film: noget med zombier!
- eller Schwarzegger der dræber folk!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16350 Michael Andersen 16 år siden

Gad vide om det er det dér "moderinstinkt" der sætter ind?
Og hvad nu vis mit biologiske ur så også begynder... :-O

Næste film: noget med zombier!
- eller Schwarzegger der dræber folk!

Det er meget vigtigt at vælge den slags Schwarzenegger-film. For f.eks. "Junior" er ikke lige hvad du har brug for nu ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: