#3259: Vat? Hahaha! :D Ja, jeg er også selv ret øm, hvad mine bøger angår, men det er svært at undgå, at de bliver lidt præget af at stå på en hylde. Indtil videre har jeg dog ikke oplevet nogle grelle tilfælde, gudskelov.
Sidder, skriver masser af afslag ud til ansøgere der gerne vil have en stilling hos os. Godt nok har vi haft et par ledige stillinger, men hvor der bare mange som bare søger fordi de skal og ikke er kvalificeret eller ønsker stillingen overhovedet :-/
Det er godt nok åndssvagt og spild af penge og ikke mindst tid, den ordning arbejdsledige er underlagt :-/
Kigger på at både Pund og Dollar er i frit fald!! GBP handles til ca. 7,92 lige pt. og USD til ca. 5,11. Man mener ikke at bunden er nået, så måske ka' vi se frem til et interessant januar-udsalg på de udenl. sites ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Tsk tsk, nu siger de på http://www.dr.dk/nettv/update at Eddie Murphy måske er den nye skurk i den næste Batman.. Vil jeg se før jeg tror det.. Man ved jo aldrig, har bare min tvivl :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#3261 Highland Park 15 år siden
Ja, jeg er også selv ret øm, hvad mine bøger angår, men det er svært at undgå, at de bliver lidt præget af at stå på en hylde. Indtil videre har jeg dog ikke oplevet nogle grelle tilfælde, gudskelov.
#3262 Takfornu 15 år siden
Det er godt nok åndssvagt og spild af penge og ikke mindst tid, den ordning arbejdsledige er underlagt :-/
#3263 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3264 Takfornu 15 år siden
#3265 wiseguy 15 år siden
#3266 Highland Park 15 år siden
Læserne er vilde med Mikkel Munch-Fals
#3267 Takfornu 15 år siden
#3268 colocho 15 år siden
Vil jeg se før jeg tror det..
Man ved jo aldrig, har bare min tvivl :-)
#3269 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#3270 Takfornu 15 år siden