Gravatar

#3261 Highland Park 15 år siden

#3259: Vat? Hahaha! :D
Ja, jeg er også selv ret øm, hvad mine bøger angår, men det er svært at undgå, at de bliver lidt præget af at stå på en hylde. Indtil videre har jeg dog ikke oplevet nogle grelle tilfælde, gudskelov.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3262 Takfornu 15 år siden

Sidder, skriver masser af afslag ud til ansøgere der gerne vil have en stilling hos os. Godt nok har vi haft et par ledige stillinger, men hvor der bare mange som bare søger fordi de skal og ikke er kvalificeret eller ønsker stillingen overhovedet :-/

Det er godt nok åndssvagt og spild af penge og ikke mindst tid, den ordning arbejdsledige er underlagt :-/
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3263 elwood 15 år siden

#3262 Jeg synes stadigvæk ikke i ku være bekendt og afslå Narniabæver... eller det måske det der arbejde der giver penge du taler om 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3264 Takfornu 15 år siden

Han var et knurrrrrehår fra at få stillingen, som gik til Davenport istedet for :) ... eller var kadann :o)
Gravatar

#3265 wiseguy 15 år siden

Kigger på at både Pund og Dollar er i frit fald!! GBP handles til ca. 7,92 lige pt. og USD til ca. 5,11. Man mener ikke at bunden er nået, så måske ka' vi se frem til et interessant januar-udsalg på de udenl. sites ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#3266 Highland Park 15 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3267 Takfornu 15 år siden

#3265 Så kan vi måske få vores hushandel i hus hjemme i USA - Yepeeeee :)
Gravatar

#3268 colocho 15 år siden

Tsk tsk, nu siger de på http://www.dr.dk/nettv/update at Eddie Murphy måske er den nye skurk i den næste Batman..
Vil jeg se før jeg tror det..
Man ved jo aldrig, har bare min tvivl :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#3269 filmz-jonasgr 15 år siden

Lad os nu se om der overhovedet kommer en ny Batman film.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3270 Takfornu 15 år siden

Man ka' vel altid bede ham der Schumacher om at vende tilbage ikk' ;-)

Skriv ny kommentar: