Gravatar

#16351 wimmie 16 år siden

Hehe, nåja, jeg vil jo nødig kaste op ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16352 gi-jones 16 år siden

Michael Andersen (16350) skrev:

Det er meget vigtigt at vælge den slags Schwarzenegger-film. For f.eks. "Junior" er ikke lige hvad du har brug for nu ;)

Har man nogensinde brug for det?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16353 Michael Andersen 16 år siden

Ja, hvis man som mand forgæves har prøvet at blive gravid, har man brug for at blive bekræftet: Det kan lade sig gøre!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16354 wimmie 16 år siden

:-O
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16355 Kochie 16 år siden

Så vi kan konkludere at Wimmie skal hive fat i Danny DeVito?
Gravatar

#16356 davenport 16 år siden

Tak for Bacon HU Elwood. Det skal jeg da ha lavet!!!!
Men ikke i morgen. De gustne har inviteret os på restaurant. Se menu her: http://www.restaurant-flammen.dk/torsdagsbuffet.ht...
All you can eat! dét står i min ordbog!!!

Dagen har budt på Disney On Ice i Odense, og jeg må sige at jeg er imponeret. Det er virkelig et flot show, og meget timet og underholdende. Man kan så stille spørgsmål ved hvorfor en plasticbøtte med anders and på siden og halvfyldt med præfabrikerede popcorn skal koste 80 kr. og 20 cl. cola skal koste 25 kr. Men når man ser alle de medvirkende og de kulisser de rejser rundt med, så kan man nok godt indse at pengene skal tjenes hjem.
Vi havde fået billetterne af min søs til jul, og brugte selv 300 kr på snask mens vi var der, og det var en fantastisk hyggelig dag, så jeg synes det var money well spend.
Den lille sad med kæmpe øjne og slugte det hele, som man kun kan når man er 1½ år gammel. Hun fik i dagens anledning en pose slik, som hurtig fik ben at gå på, men det var bare dejligt at se at hun morede sig og bare havde en fed eftermiddag med far og mor.

På vej hjem ringede jeg til min mor, der inviterede på skinkesteg og hygge, så alt i alt en fed dag. Og så fejrede vi at min mor fik job i dag. Hun søgte i en børnehave, hvor hun også skal lave mad til ungerne, og fik det i dag. Noget af en omvæltning, da hun har været leder siden 82. Men det er efter eget ønske, da hun ikke gider alt det ansvar mere, og bare vil bruge de sidste arbejdsår på at ha det sjovt og hyggeligt, og det kan jeg kun kippe med hatten for.

Det var en smøre! Schlaff wohl ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16357 tiany 16 år siden

#16356 Uhhh... Flammen, har hørt det skulle være rigtig godt. Men du må lige melde tilbage om hvordan det er.

I dag skal der bare slappes af, inden turen går mod Kolding i eftermiddag. Skal op og have eftermiddagskaffe ved mine forældre og senere skal jeg videre til min gamle arbejdsplads som havde sidste åbningsdag i går og derfor fejre vi nu lukning idag med en ordentlig fest. Så jeg tager forældrenes sofa i nat.
Valar morghulis
Gravatar

#16358 tiany 16 år siden

Synes det er lidt vildt at Jim Carrey er blevet bedstefar, vidste slet ikke hans datter var så gammel. Man tænker jo ikke lige frem over at Jim nærmere sig de 50.
Valar morghulis
Gravatar

#16359 Skeloboy 16 år siden

#16356 - lige da jeg læste all you can eat tænkte jeg fesent. Det er sjældent det er rigtig godt mad. Men det ser satme lækkert ud. Den skal jeg lige huske, når jeg skal til Kolding...som jeg nok ikke kommer, men alligevel :)
Gravatar

#16360 davenport 16 år siden

Du kan jo bare glo over engang. (Hunden savner dig lidt ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: