Det er jo blot fordi du får medhold i din had til den hurtige klipning af action scener, og nogen gange har du ret... nogen gange 8-)
Jeg har ikke had til hurtig klipning. Det er misbruget, hvor det ikke giver mening, men føles som knæfald for stil, jeg er imod. Hurtig klipning skal blot bruges i den rette kontekst, give mening. I den henseende er det jo lige til højrebenet at give Ebert ret i at sige noget fornuftigt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidder lige og drikker et glas, mens der er curlingfinale på skærmen bagved. Har brugt dagen på at læse, da hjemmestyret var taget over til hendes grå, så roen skulle jo nydes. Jeg vil gerne snart blive færdig med Under the Dome, så jeg kan få taget hul på Cormac McCarthy, da jeg har 2 bøger liggende og vente. Håber han er forståelig på engelsk. Ikke fordi jeg har et problem med det, men der er bare nogle forfattere som skriver underligt engelsk. Bla. Clive Barker, som jeg skal koncentrere mig for meget til at jeg gider.
Ellers sker der ikke en skid i Sdr. Røvhul. Gaderne ligger stille hen. De lokale kunstnere (de 3 galninge på vejen) lader til at være gået til ro, og ham tossen ovre på plejehjemmet råber ikke ud af vinduet i dag. (Det gjorde han for et par uger siden.. Generelle tyskerhilsner til en lille mand med overskæg. Jo, det er morsomt at være nabo til en kolbøttefabrik!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Min mening om Bourne filmene har jeg her fra et indlæg, kogt ned til karaktererne:
Identity: 8/10, Supremacy: 7/10, Ultimatum: 8/10
Det er ikke helt ovre i had synes jeg, tværtimod :) Jeg beklager blot, at det ikke blev så perfekt en trilogi, som det kunne have blevet. Jeg er godt tilfreds med Identity og Ultimatum og Supremacy kunne have været den bedste, set ud fra et interessant intrigemæssigt synspunkt, men blev spoleret af den uhæmmede klipning, ligeså infernalsk som Quantum of Solace.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har misset z-dag, men ligger nu i sengen efter at mine forældre smed en lille surprise aften sammen for mig. To vennepar plus et par gamle venner af familien til en stille og rolig aften ikke noget fisfornemt, ikke noget med at hive hele familien sammen, når der nu skulle holdes noget så er det her mest i min ånd :) så nu er jeg klar til afsendelse på fredag til svenskens land, hygge med gode venner og en tur med slædehunde og generelt set fred på min v3.0 fødselsdag.
Hehe ja ok, men ahh 007 er nu meget, meget værrer synes jeg, det var netop blot en riden med på bølgen, personlig er jeg hel vild med Supremacy, selv om Identity, som sjovt nok er den mere normale kamerarstil, har min ynglings action scene i trilogien "park scenen" på anden plads er det nok Desh vs. Bourne fra Ultimatium som jeg før har nævnt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg troede det handlede om at folk mødtes for at se en masse Zombiefilm. Jeg har dog lige slået det op og kan se, at jeg åbenbart tog fejl. Men jeg bevæger mig heller ikke i den verden.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Æv. Jeg er forkølet. Jeg har mest lyst til at tage ud i byen og kigge mig omkring (nu hvor lønnen er gået ind), men det er nok bedst at blive indendørs. Som plaster på såret har jeg derimod bestilt et par film. Tror bare jeg skal spille Xbox og se film resten af dagen.
#16371 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg har ikke had til hurtig klipning. Det er misbruget, hvor det ikke giver mening, men føles som knæfald for stil, jeg er imod. Hurtig klipning skal blot bruges i den rette kontekst, give mening. I den henseende er det jo lige til højrebenet at give Ebert ret i at sige noget fornuftigt :)
#16372 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16373 davenport 16 år siden
Jeg vil gerne snart blive færdig med Under the Dome, så jeg kan få taget hul på Cormac McCarthy, da jeg har 2 bøger liggende og vente. Håber han er forståelig på engelsk. Ikke fordi jeg har et problem med det, men der er bare nogle forfattere som skriver underligt engelsk. Bla. Clive Barker, som jeg skal koncentrere mig for meget til at jeg gider.
Ellers sker der ikke en skid i Sdr. Røvhul. Gaderne ligger stille hen. De lokale kunstnere (de 3 galninge på vejen) lader til at være gået til ro, og ham tossen ovre på plejehjemmet råber ikke ud af vinduet i dag. (Det gjorde han for et par uger siden.. Generelle tyskerhilsner til en lille mand med overskæg. Jo, det er morsomt at være nabo til en kolbøttefabrik!)
#16374 filmz-Bruce 16 år siden
Identity: 8/10, Supremacy: 7/10, Ultimatum: 8/10
Det er ikke helt ovre i had synes jeg, tværtimod :) Jeg beklager blot, at det ikke blev så perfekt en trilogi, som det kunne have blevet. Jeg er godt tilfreds med Identity og Ultimatum og Supremacy kunne have været den bedste, set ud fra et interessant intrigemæssigt synspunkt, men blev spoleret af den uhæmmede klipning, ligeså infernalsk som Quantum of Solace.
#16375 cyberzed 16 år siden
#16376 elwood 16 år siden
Hehe ja ok, men ahh 007 er nu meget, meget værrer synes jeg, det var netop blot en riden med på bølgen, personlig er jeg hel vild med Supremacy, selv om Identity, som sjovt nok er den mere normale kamerarstil, har min ynglings action scene i trilogien "park scenen" på anden plads er det nok Desh vs. Bourne fra Ultimatium som jeg før har nævnt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16377 davenport 16 år siden
#16378 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#16379 Corgan 16 år siden
Tror bare jeg skal spille Xbox og se film resten af dagen.
#16380 cyberzed 16 år siden