Er blevet færdig med at pakke julegaver ind - et mindre antal end normalt, men alligevel røg der mere indpakningspapir og gavebånd end der har gjort i de sidste par år. 3 ruller af hver :( Men så håber jeg også at folk bliver glade for min pæne hjemmeindpakning :)
#3273 Det minder mig om min farmor, hun gav os i mange år sengetøj hvert år i julegave. Til sidst blev min kusine træt af det og begyndte at give min farmor sengetøj. På et tidspunkt fik min fætter så det samme sæt tilbage i gave. :) Det viser sig at min farmor har et helt skab fyldt med sengetøj, som hun enten selv har fået eller køber i løbet af året, som hun så giver ud af. Det kan selvfølgelig ikke byttes :(
Altså det med og ha så meget, ik det med at det ik kan byttes, min onkel er i øvrigt også en spøjs en, han giver gaver som der ingen til og fra navne er på, men vi ved det er fra ham, så spørger man ham "jamen Georg hvilken en er til hvem"
Hvorefter han bare kækt siger "he ja det ved jeg ikke, det må i selv rode med"
Manden er sær, det er i øvrigt ham som har lysføler i hele sin lejlighed, tror jeh har nævnt det her inde før.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja jeg har ingen anelse om hvad jeg skal ønske mig overhovedet. Overvejer at ønske mig et headset til at kunne bruge til Skype, men ellers er jeg blank. Bøger har jeg masser af. Film køber jeg når jeg har lyst til det, har ikke brug for nyt tøj. Hmm, er helt blank.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Det med lister bruger jeg ikke. Jeg bliver normalt spurgt om hvad jeg ønsker mig og så spreder ordet sig. Og jeg plejer at få gaver jeg kan bruge til noget, fordi der åbenbart er nogle i familien der ved mere om hvad jeg ønsker mig end jeg selv gør.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#3279: Hvad med at ønske dig en god dyne og en god hovedpude? Jeg fik skiftet mit gamle juks ud med noget laber luksus (bl.a. en stor allergivenlig dyne - herligt) for ca. et års tid siden, og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Det er vigtigt at sove godt. :)
#3271 wiseguy 15 år siden
#3272 tiany 15 år siden
3 ruller af hver :( Men så håber jeg også at folk bliver glade for min pæne hjemmeindpakning :)
#3273 elwood 15 år siden
Det går nok også det hele, så længe jeg ikke får sengetøj af alle i familien!
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3274 tiany 15 år siden
#3275 elwood 15 år siden
Altså det med og ha så meget, ik det med at det ik kan byttes, min onkel er i øvrigt også en spøjs en, han giver gaver som der ingen til og fra navne er på, men vi ved det er fra ham, så spørger man ham "jamen Georg hvilken en er til hvem"
Hvorefter han bare kækt siger "he ja det ved jeg ikke, det må i selv rode med"
Manden er sær, det er i øvrigt ham som har lysføler i hele sin lejlighed, tror jeh har nævnt det her inde før.
#3276 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#3277 DarkLight 15 år siden
#3278 elwood 15 år siden
#3279 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#3280 Highland Park 15 år siden
#3279: Hvad med at ønske dig en god dyne og en god hovedpude? Jeg fik skiftet mit gamle juks ud med noget laber luksus (bl.a. en stor allergivenlig dyne - herligt) for ca. et års tid siden, og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Det er vigtigt at sove godt. :)