Gravatar

#16381 Kiksmann 16 år siden

Efter en "hyggelig" familie weekend, er vi kommet hjem igen, fik lige studeret en Expert reklame, hvor jeg så denne Blue Ray afspiller så jeg har bestilt en. Nu håber jeg at det er en fornuftig en, desværre er det ikke helt frit valg på filmene, men de kan jo ses engang og byttes bagefter.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16382 filmz-Utyske 16 år siden

Det er en ganske fornuftig BD-afspiller.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16383 Skeloboy 16 år siden

En af mine kammerater havde 30 års føsda i fredags...

Han fik denne lille olietønde
Gravatar

#16384 Thomsen 16 år siden

Lod mig lige lokke af en voucher fra Axel Music med gratis fragt og bestilte en spandfuld film. Fordømt! Jeg er et nemt offer.

Nå, i det mindste bandt jeg mig ikke til et VIP Pass hos dem, så nu kan jeg da afvente situationen med Pacific måneden ud i hvert fald...

Kæresten er til livstilsmesse, hvad det så end indebærer. Jeg forsøger at være seriøs og få skrevet noget. Dette indlæg er så nok et udsagn på, hvor godt det egentligt går med det.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16385 tiany 16 år siden

Fin men lidt trist fest i går, men kom da først hjem kl.5 i morges og så må det vel siges at have været en succes. Fik sagt farvel til alle cheferne og eller kollegaerne, så nu er det kapitel af livet for alvor lukket. Har kun fået 4 timers søvn, fordelt på 2 timer i morges og 2 timer i eftermiddag, så jeg er da en smule træt endnu. Men skal da alligevel nyde lidt Glee og film i aften.
Valar morghulis
Gravatar

#16386 evermind 16 år siden

davenport (16377) skrev:
Hvorfor er der ingen der giver en melding fra Z-day? Sidder i bare og stirrer som en flok...well, ja... Zombier??? Der er vel en computer?

jonasgr (16378) skrev:
Jeg troede det handlede om at folk mødtes for at se en masse Zombiefilm. Jeg har dog lige slået det op og kan se, at jeg åbenbart tog fejl. Men jeg bevæger mig heller ikke i den verden.

Det handler skam om at mødes og se en masse zombiefilm, og vi havde for travlt med dét til at rapportere om den aktuelle situation. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16387 Skeloboy 16 år siden

Starter med et Twin Peaks-citat:

Harry, I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.

Min gave til mig selv i dag var en billet til har slet ikke penge til det, men ffs da et program: Mastodon, Devil Driver, Suicidal Tendencies, Hatebreed, Megadeth, Napalm Death, Behemoth, The Psyke Project, Mnemic, Supercharger, Suicide Silence...

Copenhell
Gravatar

#16388 filmz-Utyske 16 år siden

#16387 -

Ses derude. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16389 Thomsen 16 år siden

Har lagt en bestilling direkte hos criterion.com. De har lovet, at de vil opfylde alle bestillinger på de titler, der snart udgår, der lægges hos dem - så længe ordren bare er afgivet senest den 30. marts. Da nogle af filmene allerede er svære at få fat på, så tænkte jeg, at det ville være mest sikkert at få dem direkte fra kilden. De sender godt nok ikke ud af landet, men min kusine i New York vil gerne lege mellemmand for mig.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16390 Twister 16 år siden

Var ude og lede efter Uncharted 2: Among Thieves. Havde håbet jeg kunne bytte mig til det. Løb dog ind i flere problemer. For det første kunne jeg kun få 350 kroner i byttepenge for de mange Marvel Civil War samlinger jeg havde besluttet mig for at sælge. De har nok kostet mig omkring ca. 1200 kroner tror jeg. Jeg fik 350 :P (nedern, men jeg har læst dem så mange gange efterhånden at jeg ikke rigtig får brugt dem mere). De havde dog ikke spillet i butikken, så nu har jeg fået et tilgodebevis. Tror jeg vil bruge det på God of War III der udkommer d. 19 marts. men lidt træls alligevel da jeg havde glædet mig til at have et nyt spil med hjem. Oh well.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: