Gravatar

#16401 tiany 16 år siden

Hvor er der deprimerende få jobs at søge i øjeblikket. Det er jo ikke lige frem man så får de store forhåbninger om at finde arbejde.
Men det sker da, en fra mit jobsøgningskursus har lige fået job i Australien, så nu tager hun derned.
Valar morghulis
Gravatar

#16402 Skeloboy 16 år siden

#16401 - jeg søger 1-3 jobs om ugen...hvor jeg er kvalificeret til 1 af dem ca.
Gravatar

#16403 tiany 16 år siden

Jeg skal søge 3 jobs i ugen og jeg er nok overkvalificeret til 80% af det jeg søger og de sidste 20% mener de ikke jeg har nok erfaring til :D
Valar morghulis
Gravatar

#16404 filmz-jonasgr 16 år siden

Vil til at se de oscarnominerede film i kategorien "bedste animerede kortfilm".

#16403 Men det er sgu lidt svært at få erfaring, når der ikke er nogle der giver en chancen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16405 tiany 16 år siden

#16404 NETOP! - men prøv du at forklare dem at de skal vælge dig, som ingen erfaring har, men som de tilgengæld kan forme lige som de vil - i stedet for en af de 150 andre ansøgere der har min. 10 års erfaring.
Og nå ja, så skal du lige forestille dig at du er kvinde, 25 år og ingen børn har :/
Valar morghulis
Gravatar

#16406 Twister 16 år siden

Tiany og Skeloboy:

Lyder sku surt :( Men man kan vel ikke rigtig gøre andet end at blive ved med at søge og så bare krydse fingre.

“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#16407 DarkLight 16 år siden

HighLand Park,
Tak for input!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16408 lagoni 16 år siden

Så fik jeg endelig underskrevet specialekontrakt (der dog først afleveres den 15.). Det er dejligt, nu kan jeg forhåbentlig tage mig bare lidt sammen mht læsning og skrivning.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16409 filmz-Bruce 16 år siden

Har lige vundet 1.000.000€ i et lotteri jeg ikke har deltaget i, så jeg er selvfølgelig meget glad. Og så har jeg lige spist benløse fugle.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16410 elwood 16 år siden

Hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: