#3280 Jeg fik også en dyne og pude af min far i fødselsdagsgave sidst, jeg var selv over og vælge en sammen med ham, for dælen da det var tiltrængt, det blev straks 99.9 % sværre og stå op pludselig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3281: Haha, ja det problem har jeg også fået! :D Til gengæld er det bare herligt endelig at have en dyne, som er allergivenlig (det trængte jeg til) og som er så stor, at mine fødder ikke hele tiden stikker ud for enden. :)
Det er lige gået op for mig at billetsalget til AC/DC allerede er udsolgt. Jeg vidste der ville blive hurtigt udsolgt - dog ikke SÅ hurtigt. Så nu står jeg uden billet og humøret er rimlig langt nede. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det er lige gået op for mig at billetsalget til AC/DC allerede er udsolgt. Jeg vidste der ville blive hurtigt udsolgt - dog ikke SÅ hurtigt. Så nu står jeg uden billet og humøret er rimlig langt nede. :(
Jeg ved ikke om tricket stadig kan bruges, men jeg har læst mig til at hvis man melder sig ind i deres fanklub, får man mulighed for at købe billet til koncerten, på plænen ovenikøbet, men om der også er udsolgt der, ved jeg ikke.
#3279 Jo det kunne da være en mulighed. Jeg flytter godt nok først tilbage til Odense engang til Marts, men så har jeg da en dyne til den tid. Og det er faktisk noget jeg mangler. For ikke at tale om en seng :D
Jeg tror måske, at fordi jeg lige nu er i udlandet så er det lidt svært at få inspiration fordi man ikke lige ser noget man mangler til sit hjem. Havde også tænkt på en ordbog, men jeg har i forvejen gratis adgang til ordbogen så ved ikke hvor meget jeg vil få brug for den og ved heller ikke hvad fordelen ved en elektronisk ordbog er.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg har lidt svært ved at få fat i DarkLights side omkring de kære dvd-forhandlere, så jeg skal lige høre om nogen kan huske om The Hut er told/moms-sikkert?
#3281 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3282 Highland Park 15 år siden
Til gengæld er det bare herligt endelig at have en dyne, som er allergivenlig (det trængte jeg til) og som er så stor, at mine fødder ikke hele tiden stikker ud for enden. :)
#3283 Bony 15 år siden
#3284 filmz-Kadann 15 år siden
Jeg ved ikke om tricket stadig kan bruges, men jeg har læst mig til at hvis man melder sig ind i deres fanklub, får man mulighed for at købe billet til koncerten, på plænen ovenikøbet, men om der også er udsolgt der, ved jeg ikke.
#3285 Highland Park 15 år siden
#3286 tiany 15 år siden
#3287 filmz-jonasgr 15 år siden
Jeg tror måske, at fordi jeg lige nu er i udlandet så er det lidt svært at få inspiration fordi man ikke lige ser noget man mangler til sit hjem. Havde også tænkt på en ordbog, men jeg har i forvejen gratis adgang til ordbogen så ved ikke hvor meget jeg vil få brug for den og ved heller ikke hvad fordelen ved en elektronisk ordbog er.
'Cause I'm evil"
#3288 elwood 15 år siden
8-)
#3289 elwood 15 år siden
Havde regnet med de sikkert ville lave en cliffhanger, men at serien blev cancelled oh well just another one buried in the Dessert of Las Vegas
#3290 filmz-Kadann 15 år siden