Gravatar

#16471 filmz-Narniabæver2010 16 år siden

Tillykke!
Gravatar

#16472 tiany 16 år siden

Har lige set Fanboys, den var godt nok geekylicious :)
Morede mig sgu meget godt undervejs.
Valar morghulis
Gravatar

#16473 davenport 16 år siden

TillykkeKiks :)

What a fuct day!!! Tog afsted kl. 7 mod Kbh. Efter en time ringer Obersten og siger at katten er blevet kørt ned. Naboen fandt den, og den skulle akut til læge. Lægen konstaterer at det er slut, men så bevæger den sig alligevel i bagkroppen, og den kommer i røntgen, der konstaterer at den måske alligevel har en chance.
Så er jeg til et møde, omkring situationen i Fredericia, hvor jeg ikke arbejder, men som de har en idé om at jeg skal arbejde, trods det, at jeg har en ny kontrakt i Kolding (???) Nå, men hvis Kolding lukker ved jeg da at firmaet tænker på mig, og gerne vil beholde mig.
Hjemme i Kolding igen halv fem, hvor den lille skal op til min far og klippes.
Hot dogs og burger til aften. Ikke det mest nærende, og stadig en syg kat, der hyperventilerer.
Gider bare ikke mere pis i dag. Nu vil jeg nyde de sidste par timer for mig selv!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16474 Thomsen 16 år siden

#16462 - Tillykke med dagen!

#16473 - Jeez, for en dag, du har haft dig. Du trænger da vist til at smække benene op og nyde en kold pils?

Jeg er bnevet forkønet (*snøft*) ... rigtig, godt gammendags forkønet. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16475 davenport 16 år siden

Cheers... Ja, har skænket vin op, og tror jeg trækker den til kl 1. Har ikke det vilde på arbejde i morgen. 3 samtaler af en halv time, så det går nok.

Jeg har også fået ondt i halsen, pisse træls, men det kan kureres med alkohol. (Så virker tågerne interessante)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16476 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg sidder og griner lidt over hvad Diablo Cody skriver (jeg tror hun er et underholdende selskab): "Walking down Melrose and a guy in passing car screams "YOU GOT A FAT ASS!" It was like a live-action reenactment of the Internet."
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16477 Kiksmann 16 år siden

#473 - håber at din dag bliver bedre idag :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16478 Kiksmann 16 år siden

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16479 Thomsen 16 år siden

Jeg har ikke købt plakater til samlingen i et stykke tid - i hvert fald ikke sådan seriøst. Jeg har fået fat på en stor del af dem, jeg oprindeligt var på udgik efter, og så er det vel også på tide, at jeg får de store rammet ind. Men selvfølgelig dukker der lige en filmplakat op, der truer med at vælte alle planer og hele budgettet: en original "due-fogli" (100x140cm) fra Mario Bavas debutfilm "La maschera del demonio" (alias "Satans maske") fra 1960. Startpris: €500. :-/

De 1500,- jeg skal have tilbage i skat kommer vist ikke til at række langt.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16480 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige haft fat i DVDstrax, for at høre om man evt. kan købe den norske exploitationfilm "Hora" fra dem, da AWE åbenbart kun udgiver den i Norge.. bastards! *shakes fist*
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: