Gravatar

#16521 Kruse 16 år siden

#16518: Helt enig! Jeg havde lige nået at blive glad over at der ikke længere var sne over det hele, og så kommer sneen endnu engang væltende. Fandens også!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16522 Lady Arwen 16 år siden

Ja sne er der da masser af :D haha det er helt vildt her!
Doctor Who <3
Gravatar

#16523 Kiksmann 16 år siden

Hvem sagde at The day after tomorrow var urealistisk??? Den nye istid er kommet !!!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16524 Lady Arwen 16 år siden

Ja og der har da også været snak om ulve for nylig... Er det ikke i den der er de fine ulve?!
Doctor Who <3
Gravatar

#16525 NightHawk 16 år siden

# 16484 -

Det er jo bare super fedt. Tillykke med jobbet Tiany. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16526 filmz-Utyske 16 år siden

#16524 -

Det var vist en enkelt slædehund, ikke at forveksle med den sjældne race Canis CGI (også kendt som ekstremt dårligt computeranimeret lorteulv), der blev brugt i "Halløj med Golfstrømmen".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16527 Kiksmann 16 år siden

Så var der endelig hul igennem til skat, det var nu ikke så dårligt endda, det eneste der undre mig er at de planlægger en forbruger undersøgelse i dag ?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16528 Thomsen 16 år siden

#16513 - Nå ja, det er jo ikke nogen statshemmelighed, at jeg fik knaldet en ordentlig en på siden af hovedet af en depression for en håndfuld år siden. Det er heldigvis fortid nu, men jeg skal da stadigvæk guffe piller et stykke tid, og så tager det tilsyneladende ret mange år, før min hukommelse kommer sig fuldstændigt. Hence: "dengang jeg blev bims". :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16529 Thomsen 16 år siden

Kiksmann (16515) skrev:
Ny lyder du som min svigerinde......................lad det ligge.

Ikke forstået?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16530 Ericmase 16 år siden

"72 Sprog" er en fin dokumentar-film om en anderledes skole, men filmen er lidt kedelig og musikken er noget lort, men fair nok. 3/6 stjerner herfra. :) Filmen kan ses her. (Altså kun hvis i har lyst vil se hvordan en anderledes skole er). :)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: