#16531 - Tak :-) Well, om ikke andet, så blev jeg da et par sjove oplevelser rigere. Jeg har ganske vist ikke mødt den klichéfyldte Napoleon. Men jeg har da mødt adskillige prominente personer på samme galej, bl.a. en absolut upper scale dame med pels og perlekæde, som var fuldstændigt overbevist om, at hun var en havfrue. Hun var efter sigende ikke til at drive ud af badeværelset. :-)
#16536 - Det gør mig ondt, Davenport. Sender jer en varm tanke.
Christ, så fik min kæreste endeligt adgang til sin årsopgørelse... hun skal af med 22.000! Det er noget af en bedrift, når hun kun får SU og har nogle timer i en tøjbutik ved siden af.
Hun fik allerede en advarsel i form af et mindre smæk sidste år. Men i stedet for at undersøge problemet (eller lade mig), så er hun desværre typen, der bare lader stå til. Nu fik jeg så endeligt lov til at undersøge hendes papirer, og det viser sig, at tøjbutikken fejlagtigt har trukket på hendes hovedkort i stedet for bikortet hele året. Da SU-styrelsen automatisk gør det samme, har hun altså brugt sit fradrag to steder, så det koster i den anden ende. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har været på sofa jagt hele formiddagen. Vi er blevet enige om at vores billige biva-sofa nok efterhånden har nået sin max levealder, da den er begyndt at knirke rimelig meget og vi har allerede haft den pillet fra hinanden en gang for at lave plader der knækkede i armlænet.
Nu har vi så haft kig på en rigtig lækker lædersofa, men det virker desværre til at den er lidt for høj i ryggen, da den skal stå foran et vinduesparti og vi jo ikke er interesseret i at tage alt lyset. Men nu kan vi da tænke lidt over det... vi har da i hvert fald prøvet mange forskellige slags.
#16537 Puha, det var en del :( Jeg skal vente til juli førend jeg ved besked, men oktober, november og december udnyttede jeg ikke mit fradrag, så håber på, at tingene går i et rundt nul.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#16531 wimmie 16 år siden
Åh, den slags bims :/
Det er jeg da ked af at høre - men glad for at det går godt nu :)
#16532 Corgan 16 år siden
#16533 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#16534 evermind 16 år siden
#16535 Kiksmann 16 år siden
Det lød som min svigerinde, men lad det ligge for ikke at bore mere i det. Ingen grund til at bore mere i det, ikke andet mente jeg.
#16536 davenport 16 år siden
#16537 Thomsen 16 år siden
#16535 - Ah, på den måde. Okay.
#16536 - Det gør mig ondt, Davenport. Sender jer en varm tanke.
Christ, så fik min kæreste endeligt adgang til sin årsopgørelse... hun skal af med 22.000! Det er noget af en bedrift, når hun kun får SU og har nogle timer i en tøjbutik ved siden af.
Hun fik allerede en advarsel i form af et mindre smæk sidste år. Men i stedet for at undersøge problemet (eller lade mig), så er hun desværre typen, der bare lader stå til. Nu fik jeg så endeligt lov til at undersøge hendes papirer, og det viser sig, at tøjbutikken fejlagtigt har trukket på hendes hovedkort i stedet for bikortet hele året. Da SU-styrelsen automatisk gør det samme, har hun altså brugt sit fradrag to steder, så det koster i den anden ende. :-/
#16538 tiany 16 år siden
Nu har vi så haft kig på en rigtig lækker lædersofa, men det virker desværre til at den er lidt for høj i ryggen, da den skal stå foran et vinduesparti og vi jo ikke er interesseret i at tage alt lyset. Men nu kan vi da tænke lidt over det... vi har da i hvert fald prøvet mange forskellige slags.
#16539 Bony 16 år siden
Jeg troede jeg skulle betale 10k tilbage, men endte med at skulle have 500,-. Så det passer jo meget godt. :-)
#16540 filmz-Bruce 16 år siden