Gravatar

#3301 Kruse 15 år siden

Sidder og spiser havregrynskugler!!! Overvejer at gense en eller anden af mine film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3302 Highland Park 15 år siden

#3301: Bonys eller dine egne? :P

(På forhånd: undskyld. Jeg har vist drukket for meget kaffe. Nå ja, og så har man vel en syg fantasi.)

Hvad har du tænkt dig at se? Jeg sidder selv og grubler over, hvilken film jeg skal vælge at se om lidt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3303 Michael Andersen 15 år siden

#3302 Hvad med Rob Schneider-filmen "Da Derp Dee Derp Da Teetley Derpee Derpee Dumb"?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3304 lagoni 15 år siden

Jeg har lige tabt en skål med pistacienøddeskaller, oprydningen var nok den første gyldige overspringshandling i den sidste uges tid. Jeg sidder stadig med dum opgave og går nu efter bare at aflevere, karakter næsten underordnet. I dag skal jeg gerne ha' skrevet de sidste afsnit ud, så må i morgen gå med gennemlæsning og strukturering.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3305 Highland Park 15 år siden

#3303: Hahaha! :D
Tro mig jeg har forsøgt at opstøve den, men den er tilsyneladende udsolgt alle steder. :(

Eller også er den udgået... i så tilfælde krydser jeg fingre for en snarlig Criterion-udgivelse.

Lige nu sidder jeg mest og lytter til vinden, der hvisler hen langs ruden... meget hyggeligt og stemningsfuldt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3306 Bony 15 år siden

#3301 - Now we are talking! Godt at jeg kunne live lidt op i de gamle bagerjomfruer derude i det ganske danske land. Det vækker glæde i det lille hjem.. :D

Er de gode..? Vi løb jo desværre tør, men kæresten var så sød at købe ind til en ekstra portion. Tror hun har planer om at fede mig op og sælge mig til det tyske bacon marked. :P

#3302 - Keep my balls out of the discussion, please..! ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3307 Kruse 15 år siden

Hmmm, dejlige havregynskugler :) Jeg havde næsten glemt hvor godt de smagte.

Nåh, det blev til et gensyn med Fear and Loathing in Las Vegas tidligere i dag.

Nu tror jeg at jeg vil læse lidt i Watchmen, som jeg har lånt på biblioteket. Bagefter det tror jeg at jeg vil smide Coppola's udgave af Dracula i maskinen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3308 tiany 15 år siden

Drikker Rekorderlig Cider, spiser vingummibamser og ser DR2's Tema Lørdag om julesang :)
Valar morghulis
Gravatar

#3309 elwood 15 år siden

Juleindkøbne er overstået YES!

Nu kan der slappes af.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3310 Michael Andersen 15 år siden

Ser... tror det er "Rocky IV" på TV2. Det kunne være Apollo Creed mod Ivan Drago ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: