Gravatar

#16561 tiany 16 år siden

Tager endnu en gang på sofa jagt - det handler om at være sikker i sin sag når man smider et større beløb på en ny sofa.
Valar morghulis
Gravatar

#16562 filmz-jonasgr 16 år siden

Er stået op her for en halvtimes tid siden. Der er jo Oscar i nat og så tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne sove rigtig længe.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16563 Bony 16 år siden

@evermind - PM sendt..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16564 Bony 16 år siden

Jeg går rundt hjemme i lejligheden og leger at det er lørdag. Jeg har nemlig fri mandag, så lige nu nyder jeg en kop te, filmz'er lidt og overvejer nu at gå ind og spille playstation eller se en film. Jeg elsker weekender! :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16565 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder og overvejer hvad jeg skal have at spise i aften. Jeg skal have lavet lidt natmad til Oscar-natten, helt uden at det bliver et rent madorigie og så skal jeg lige have planlagt hvilke film jeg skal varme op med.

Jeg har en god bunke tidligere Oscar-vindere i samlingen, der kunne være muligheder i blandt, ellers kunne et gensyn med bl.a. "Moon" jo være oplagt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16566 davenport 16 år siden

Er lettere forkølet, tuller rundt, drikker kaffe.
Skal til Kbh. i morgen og holde "værdidage" og onsdag i Skælbækgade.
Er bare lidt bekymret. Vi skal bo på Park Inn (på Amager??) og skal dele værelser. Jeg snorker bare meget og især som forkølet. Måske kender jeg ikke den jeg skal dele med, og jeg er en meget privat person. Kan ikke bare sætte mig ud og skide, hvis der sidder en og ser tv inde på værelset. "Jeg ruller lige ud og smider en pind!" er ikke mig..

Er der nogen der ved hvordan man kommer fra hotellet ind til Skælbækgade? Og hvor langt er der hvis jeg skal med taxa? Er nemlig ret tæt på at være flad, og jeg skal lægge ud..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16567 filmz-Utyske 16 år siden

#16566 -

Park Inn ligger lige ved siden af en metro-station, så det nemmeste og billigste er at tage metroen til Nørreport og skifte til et S-tog der kører til Dybbølsbro station.

Det kan sikkert gøres ligeså hurtigt som at køre i Taxa og koster sikkert en del mindre. Uden at være helt sikker, kan jeg godt forestille mig at du kommer til at bøde 150-200 spir for taxa fra Ama'r til Skælbækgade.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#16568 Lady Arwen 16 år siden

Er igang med at finde noget af min mors gamle tøj frem; skal til 80er fest om et par ugers tid og leder efter et eller andet jeg kan have på :)
I aften står den på Alice in Wonderland i biffen med 7 venner og så hurtigt hjem og se Oscar :)
Doctor Who <3
Gravatar

#16569 davenport 16 år siden

Jeg siger tak for info :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16570 Thomsen 16 år siden

#16566-67 - What utyske said. Det er klart hurtigst og nemmest at tage en metro mod byen (retning Vanløse), stå af på Nørreport, gå op S-togs-perronen og så tage et S-tog til Dybbølsbro. Alle S-togslinjer på Nørreport stopper også på Dybbølsbro, så du skal bare sørge for at tage i den rigtige retning. Dybbølsbro er tredje station efter Nørreport, og så skal du bare gå op fra stationen og til højre (væk fra indkøbscentret Fisketorvet). Efter krydset begynder Skelbækgade. Det hele koster en 2 zonersbillet (23kr) eller et klip på et 2 zoners klippekort (135kr).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: