Gravatar

#16551 wimmie 16 år siden

Hehe, kun planer om at flytte tilbage til Jylland.
Hunden er vi nødt til at komme af med da vi er alt for lidt hjemme - min mand abejder ofte 10-12 timer om dagen, og da vi kun har én bil og langt til arbejde er jeg jo nødt til at tage med. Og så er den alt for meget alene.

Og nej, sælger ikke flere film...kun dem vi får skaffet på BD :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16552 evermind 16 år siden

#...48+49 Vi arbejder på det. I øjeblikket er vi aktivt søgende på boligmarkedet, men der er desværre noget af en kø foran os til de lejligheder, vi gerne vil have.

Men jeg glæder mig skam til alt det filmz-sjov, vi skal have sammen, når det er, for jeg er godt nok ved at være lidt trist over manglen på interessefæller lokalt. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16553 filmz-Bruce 16 år siden

#16548 Ja kondolerer med missekatten :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16554 tiany 16 år siden

#16551-16552 yeah flyt til jylland...

Vi får vist efterhånden samlet en solid bunke filmz medlemmer i trekantsområdet
Valar morghulis
Gravatar

#16555 Lady Arwen 16 år siden

Ja Trekantområdet må være filmz's hovedkvarter :) Vi er da vidst ret mange!
Doctor Who <3
Gravatar

#16556 Twister 16 år siden

Har lige smidt min nye kortfilm ud på youtube.

http://filmz.dk/forum/amatoerfilm/distance-55750

Smid gerne en kommentar hvis i har lyst :) (filmen er 90 sekunder lang, så den tager ikke meget af jeres tid ;P)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#16557 filmz-jonasgr 16 år siden

Hørt under pausen på en fodboldkamp, fra en kommentator: "det er også det gamle lorteudstyr ikke ?", "Ole er du der ?", "Oleeeee?".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16558 Guts 16 år siden

Præcis!! Grinede også af det.

"Oleeeee?!"
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#16559 Kruse 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra en omgang stand-up. Det var Mick Øgendahls nye show Propganda som jeg var inde og se, og det var da ganske godt. Alligevel følte jeg ikke helt at det var på niveau med hans tidligere shows, da det ikke var hele showet der var lige godt. Men derfor er han nu stadig langt bedre end størstedelen af de danske komikere.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16560 evermind 16 år siden

#...55 Jaja, jeg skal nok, jeg skal nok. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: