Fik købt/bestilt en ny sofa - et dejligt lædermonster så tv-oplevelsen kan blive endnu mere komfortabel. Nu skal vi bare lige vente 6 uger på levering - tror måske den skal laves først, da det er en designsofa.
Vil smutte over i den lokale og købe lidt guf til i nat og så tager jeg mig ellers en lille morfar inden aftensmaden, så jeg kan være frisk hele natten.
Jeg skal da lige love for, at jeg er et utålmodigt menneske. Jeg er ved at byde på en ret sjælden, gammel gyserfilmsplakat fra Italien, og selvom auktionen først slutter om en uge, så kan jeg ikke lade være med at gå ind og tjekke, om andre har budt siden sidst. Det er fuldstændigt tåbeligt, for jeg får jo automatisk en mail, hvis jeg bliver overbudt, og jeg har også sat en sniper parat med et betragteligt beløb. Jeg kan åbenbart slet ikke vente på afgørelsen. Jeg er sikker på, at jeg alene står for 50 ud af de ca. 60 visninger som auktionen på nuværende tidspunkt har haft. :-)
Nu håber jeg bare, at krisen har tæret så groft på superbydernes pengebeholdning, at de holder sig væk, og at startbuddet er sat tilpas højt, så de professionelle heller ikke byder, fordi de ikke kan hente en fortjeneste bagefter. Men jeg tror ikke på det.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Tiany> Tillykke med sofaen :) Vi vil også gerne have nye men økonomien siger nej lige nu. De er ellers dejlig bløde dem vi har - og rigtig gode at sove på, vi er bare ved at være trætte af at se på dem - sidste gang jeg køber møbler i beige/sand ;)
Er også ved at gøre klar til Oscarnight. Vi er lige kommet hjem fra et smut til Tyskland og har bilen fyldt op med cola, så nu skal jeg bare flade den indtil vi kører til Biocity i aften. Tror jeg skal se "Up in the air" - nu er det altså på tide hvis jeg skal nå at se den inden Oscar :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Tiany> Tillykke med sofaen :) Vi vil også gerne have nye men økonomien siger nej lige nu. De er ellers dejlig bløde dem vi har - og rigtig gode at sove på, vi er bare ved at være trætte af at se på dem - sidste gang jeg køber møbler i beige/sand ;)
Vores nuværende er sand/brune og i mikrofiber. Planen til at starte med var at det skulle være mikrofiber igen, men vi blev nu rimelig vild med den i læder, så efter lidt diskussion endte det med at blive den. Også selvom vi kunne få 2 i mikrofiber for samme pris, som en i læder. Vi har heldigvis haft lidt penge lagt til side og har begge fået et rimeligt godt beløb tilbage i skat, så vi har heldigvis råd.
PISPISPIS!!!! Så blev auktionen med den sjældne, italienske plakat, jeg har skrevet lidt om, pludseligt afsluttet før tid. Det kan kun betyde, at sælger har fået et privat tilbud, han ikke har ville sige nej til. Jeg HADER når sådan noget sker. Hvorfor så overhovedet sætte den på auktion i stedet for bare at sætte den op med en høj "buy it now"-pris. Jeg ville med glæde have kastet 1000 Euro efter den. Det værste ved den slags er næsten, at sælger stort set altid bliver snydt, fordi en eller anden forhandler køber den til, hvad der ser ud til at være en høj pris, men kun fordi han kender de rigtige auktionhuse, hvor han ved, at han kan sælge den til langt mere. Så går der typisk nogle uger, og vupti dukker plakaten op igen til en langt højere vurdering ved et af de kendte auktionshuse. Jeg har set det så mange, mange gange efterhånden. :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Har lige fået en invitation fra de gamle til spisen på fredag, det bliver med alle mine søskende. Så det glæder jeg mig til da det efterhånden er sjældent vi 4 børn ses.
#16571 Kiksmann 16 år siden
#16572 tiany 16 år siden
Vil smutte over i den lokale og købe lidt guf til i nat og så tager jeg mig ellers en lille morfar inden aftensmaden, så jeg kan være frisk hele natten.
#16573 Thomsen 16 år siden
Nu håber jeg bare, at krisen har tæret så groft på superbydernes pengebeholdning, at de holder sig væk, og at startbuddet er sat tilpas højt, så de professionelle heller ikke byder, fordi de ikke kan hente en fortjeneste bagefter. Men jeg tror ikke på det.
#16574 MOVIE1000 16 år siden
#16575 Thomsen 16 år siden
#16576 wimmie 16 år siden
Vi vil også gerne have nye men økonomien siger nej lige nu. De er ellers dejlig bløde dem vi har - og rigtig gode at sove på, vi er bare ved at være trætte af at se på dem - sidste gang jeg køber møbler i beige/sand ;)
Er også ved at gøre klar til Oscarnight. Vi er lige kommet hjem fra et smut til Tyskland og har bilen fyldt op med cola, så nu skal jeg bare flade den indtil vi kører til Biocity i aften.
Tror jeg skal se "Up in the air" - nu er det altså på tide hvis jeg skal nå at se den inden Oscar :p
#16577 tiany 16 år siden
Vores nuværende er sand/brune og i mikrofiber. Planen til at starte med var at det skulle være mikrofiber igen, men vi blev nu rimelig vild med den i læder, så efter lidt diskussion endte det med at blive den. Også selvom vi kunne få 2 i mikrofiber for samme pris, som en i læder.
Vi har heldigvis haft lidt penge lagt til side og har begge fået et rimeligt godt beløb tilbage i skat, så vi har heldigvis råd.
#16578 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#16579 Thomsen 16 år siden
#16580 tiany 16 år siden