Gravatar

#16631 elwood 16 år siden

Sidder og kigger efter steder bestille en Sensu hand fan, ja det var jeg nødt til og slå op (også kendt som sammenklappelig håndvifte)

Skal bruge det til noget gave sener på året, men alle steder so far jeg har fundet, med flotte udgaver (vil gerne ku vælge farve, og måske lidt tekst) det er til brylluper og andet og er på minimum 200 eller flere ordre af gangen 8-)

Ikke lige det antal jeg skal bruge.

Men det skal bare ikke være en af de her typiske Plastik nogen, men den skal dog være brugbar og ikke blot pynt.

Der er jo både Papir og stof, og sågar silke kan jeg se.

Hvis der er nogen som kender til steder online, høre jeg gerne, ved godt det rimelig sært request, men hey nogen gange får man en go ide, som skal udnyttes.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16632 filmz-Bruce 16 år siden

Damn. Forsendelse af to film fra DVDGO i Spanien koster 60 euro!!! Sindssygt :( Har måttet tage en vens eks kæreste i brug i Barcelona, så der bliver et transfer på vejen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16633 Highland Park 16 år siden

"Symbol" lyder godt nok syret og interessant. Den vil jeg glæde mig til at se. :)

James Marsh skrev:
Somewhere in smalltown Mexico a lowly wrestler named Escargot Man prepares for the biggest fight of his life. Meanwhile, a Japanese man (writer/director Hitoshi Matsumoto) awakes in a strange, featureless room, wearing only a pair of bright yellow and pink pyjamas. He has no idea where he is, why he is there or how he might get out. He discovers a switch on the wall. He presses it. A toothbrush appears on the ground. Then the switch begins to move out from the wall and is revealed to in fact be the prepubescent willy of a winged cherub. Suddenly a whole choir of similarly angelic figures appear through the walls, giggling and mocking at our bewildered hero. They then retract whence they came, leaving only their little peckers sticking out. Through trial and error, he discovers that each one, when pressed, delivers a new object through secret openings in the walls. Apparently quite useless, he begins to suspect that these objects may ultimately help him escape.

Kilde: http://twitchfilm.net/reviews/2010/03/symbol-revie...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16634 Kruse 16 år siden

Dejligt med et hattrick fra Bendtner i aftenens kamp :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16635 HonoDelLoce 16 år siden

Kruse (16634) skrev:
Dejligt med et hattrick fra Bendtner i aftenens kamp :)

Faktisk siger hattricket mig ikke så meget .. To lette mål (man fristes næsten til at kalde dem for Jon Dahl-mål) og et straffespark er ikke så imponerende som opspillet til hans mål - samt Nasri's mål der vel nok er tæt ved at kandidere til årets CL-mål..

Til gengæld havde Bendtner - især i første halvleg - flere andre gode aktioner, gode hovedstødsdueller og flere gode afleveringer ..

Han er på vej fremad.. Det har dælme også været længe undervejs..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16636 Kruse 16 år siden

#16635: Når han skylder fire mål fra forrige kamp, så betyder et hattrick alligevel en del ;)

Og ja, Nasri's mål var virkelig fremragende!
Gravatar

#16637 HonoDelLoce 16 år siden

Kruse (16636) skrev:
#16635: Når han skylder fire mål fra forrige kamp, så betyder et hattrick alligevel en del ;)

Og ja, Nasri's mål var virkelig fremragende!

Kan fire mål gøre det ? For DÆLEN han havde nogle kæmpe afbrændere i weekenden ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16638 Kruse 16 år siden

#16637: Han havde fire 100 % chancer, som han brændte på det skammeligste. At han så også brændte flere 80-90 % chancer gjorde det jo ikke bedre ;)
Gravatar

#16639 HonoDelLoce 16 år siden

Helt uventet får Nasris mål dælme kamp til stregen om aftenens bedste mål.. For DÆLEN en perle Robben satte ind mod Fiorentina !
Gravatar

#16640 Bony 16 år siden

Wimmie, du siger bare til hvis du skal lære nogle flere tricks!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: