Gravatar

#16691 elwood 16 år siden

Haha LOL!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16692 davenport 16 år siden

;D
Flot!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16693 HonoDelLoce 16 år siden

Ja, det var et af mine mest stolte øjeblikke ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16694 wiseguy 16 år siden

Pakker kuffert. I morgen tidlig drager fruen og jeg på weekend til London, ungerne parkeres hos svigermekanikken :o)

Er der nogen filmrelaterede butikker i London, der et must, når man nu er der???

#16690 Nice one ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#16695 wimmie 16 år siden

HMV har nogle lækre tilbud - der ligger én på Picadilly Circus :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16696 wiseguy 16 år siden

#16695 Super! ska bo en spytklat fra Picadilly, så den tjekker jeg - takker :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#16697 dyg 16 år siden

Er lige kommet hjem fra en lille bytur bestående af et kig på Un Prophet i Øst for Paradis og derefter en fiske-middag på Mefisto (hvor jeg som skrevet andetsteds hilste på Ole Michelsen, der i virkeligheden er ret lille..). En vellykket og hyggelig aften med god film og god mad. Det kan anbefales.

Men nu vil jeg falde om i min seng, da jeg skal alt for tidligt op igen i morgen :-(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16698 Kiksmann 16 år siden

#16690 - LOL

Skal til genoptræning nu her om lidt, så skal jeg hjem og hygge lidt med ungerne, tror jeg skal se I Basterds i aften :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16699 Skeloboy 16 år siden

Jeg vil til at bruge et nyt karaktersystem...0-10...men jeg tænker stadig i 1-6...

1= 0

2 = 2

3 = 4

4 = 6

5 = 8

6 = 10

Den opmærksomme vil hurtig opdage, at 1,3,5,7 og 9 mangler...men frygt ikke: hvis jeg er I tvivl om det skal være f.eks. 4 eller 5...jamen...så får den så en 7'er...det er sgu da genialt :)...hvad man ikke kan komme på under bruseren om morgenen.
Gravatar

#16700 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja jeg har altid brugt 10 systemet, nok mest fordi det passer med Imdbs ratingsystem. Meget kan man sige om Imdb, men jeg synes det er ret godt til at holde styr på de film man har set og hvad man har givet dem i karakter.

Hvad angår karakterer så har jeg det sådan at hvis jeg er i tvivl om hvad jeg skal give en god film, så lader jeg altid tvivlen komme den til gode. F.eks. hvis det står imellem 8 0g 9, får den 9. Omendt så får de dårlige film den dårligste karakter hvis jeg er i tvivl. Men sådan noget med karakterer er sgu egentlig noget lidt mærkeligt noget. Altså om man giver en film 8 eller 9, 7 eller 8 det er sgu ofte lidt tilfældigt og ikke mindst svært.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: