Gravatar

#16701 Corgan 16 år siden

wiseguy (16694) skrev:
Pakker kuffert. I morgen tidlig drager fruen og jeg på weekend til London, ungerne parkeres hos svigermekanikken :o)

Er der nogen filmrelaterede butikker i London, der et must, når man nu er der???

#16690 Nice one ;o)

Jeg ville nok vælge den HMV der ligger på Oxford Street. Den er meget større end den der ligger på Picadilly.
Og så ville jeg nok tage i The Cinema Store. De har netop udvidet deres butik til dobbelt størrelse.
Leicester Square byder på en masse biografer samlet på et sted.... og så er der selvfølgelig BFI IMAX som har Englands største skærm, men held og lykke med at få billetter til den.
Gravatar

#16702 mr gaijin 16 år siden

jonasgr (16700) skrev:
Hvad angår karakterer så har jeg det sådan at hvis jeg er i tvivl om hvad jeg skal give en god film, så lader jeg altid tvivlen komme den til gode. F.eks. hvis det står imellem 8 0g 9, får den 9. Omendt så får de dårlige film den dårligste karakter hvis jeg er i tvivl.

Det er meget godt at gøre det sådan. De fleste glemmer at bruge spændevidden fra 1-10 i ti-skalaerne på IMDB. Specielt fordi de ser, at film typisk ligger mellem 6-8 i gennemsnitsrating. Hvis man kun bruger de tre karakterer til to tredjedele af filmene, svarer det til kun at give 3-4 taller på en 1-6-skala. Røvkedeligt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#16703 filmz-jonasgr 16 år siden

#16702 Jeg skal så indrømme at langt størstedelen af de film jeg har givet karakter til, alle har lagt på 6 eller derover. Dette skyldes dog også at jeg efterhånden har fundet ud af, hvad der tiltaler mig. Et enkelt 1tal er det blevet til (men "The Contract" er godt nok også forfærdelig).

-----------------

Jimmy Fallon er en af de sjovest talkshowværter vi har haft. Ovenpå oscaraftenen kom han med den passende Oscar joke: "Did everyone watch the Oscars last night? Or as I like to call it James Cameron’s own personal hurt locker."

---------------

Desuden har jeg læst lidt på Pete Hammonds blog omkring nogle af de film (som har haft premiere på festivaler) med Oscar potentiale: http://latimesblogs.latimes.com/season/2010/03/not...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16704 MOVIE1000 16 år siden

har lige modtaget et brev om min praktik plads i TV-Syd :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16705 evermind 16 år siden

#16704 Tillykke. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16706 tiany 16 år siden

Ved ikke om den har været lagt op før, men jeg har først lige set den - Jimmy Kimmel's [url= Men's Club[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#16707 filmz-jonasgr 16 år siden

Variety har i øvrigt fyret Todd McCarthy. Så meget for 31 års samarbejde og mon dette er enden på Variety. Nok ikke, men McCarthy var deres mest prominente figur. Jeg læste ikke selv så mange af hans anmeldelser, da Variety mest er et blad for branchen (hurtigt ude med anmeldelser og især pointer om hvorvidt de vil sælge godt, ligesom Hollywood Reporter), men alligevel ærgerligt.

Må give Ebert ret i hans betragtninger, det er vist nærmere Variety der taber noget ved dette: http://blogs.suntimes.com/ebert/2010/03/variety_th...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16708 Thomsen 16 år siden

Det ved jeg nu ikke. Efter i årevis at have læst McCarthys automat-nedsablinger af alt, hvad von Trier har rørt ved, så har jeg ikke den store fidus til ham. Efter min mening har hans skriverier altid været underlagt hans personlige idiosynkrasier alt for meget til et branchemagasin.

Har hjulpet mine kusiner med at gøre forberedelser til deres mors bisættelse de sidste par dage. Min mor har været her, og min ene kusine er kommet hjem fra USA. I dag var vi for første gang ude i lejligheden. Jeg må sige, at jeg er glad for, at jeg kun skal hjælpe og ikke står med selve sorteringen, for hold da op, hvor min moster gemte mange mærkelige ting. Vi fandt bl.a. kvitteringer fra 1970'erne fra cykler, der ikke eksisterer længere, og en mappe, der indeholdt alle ønskelister, hun havde fået eller selv skrevet siden midten af 1980'erne - inkl. et nydeligt skema over, hvem der havde fået hvad af hvem. :-)

Oven i det hele har jeg lige fået en mail fra Criterion om, at de har afsendt min bestilling. Jeg havde bestilt et par af de titler, der udgår, og anført min kusines adresse i New York som leveringsadresse. Bestillingen har haft en forventet afsendelsesdato på den 21/3, så jeg regnede med, at jeg kunne nå at afbestille den her en af dagene. Men nu er den pludseligt sendt, og min kusine er jo i Danmark! Min kusine mener, at man kan bede afsender om at kontakte UPS og få dem til at re-route forsendelsen til hendes amerikanske kæreste adresse, så det prøver vi nu.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16709 filmz-Bruce 16 år siden

#16707 Variety er jo en "gammel svend" og sjældent er nogen jo uundværlige. Jeg læste godt nok ikke selv mange af hans anmeldelser, da jeg ofte var uenig med ham.

Nu vil jeg ind til naboen og drikke og jeg tager en Treo inden. Klog af skade. Så når jeg kommer tilbage i nat, så har jeg på fornemmelsen, at der bliver svaret på nogle indlæg i ikke ædruelig tilstand.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16710 elwood 16 år siden

Ha!

Nej du vågner op i en brandert dagen efter og ser bekræftelses mailen på at dine ordre er sendt.

Hannah Montana: The Movie
National Treasure 1 og 2 (du ved du er nødt til det, selv om du har dem i forvejen)
Hvide løgne, og 2900 Happiness dvd box sæt
Askepop
Vildbassen

Og det er blot fra den første mail...

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: