Gravatar

#16781 Michael Andersen 16 år siden

#16766 He he. Det var min tv-premiere, så nu kan jeg være med i The Insiders "Kendt fra tv"-klub :D

#16775 Har du fundet det eller har du brug for et link? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16782 Skeloboy 16 år siden

Så har jeg konverteret karakterne...det er lidt anderledes, for det siger ud som 6/10 er en dårlig karakter, selvom det jo egentlig er en ganske ok karakter.

www.skeloboy.dk/filmdb
Gravatar

#16783 davenport 16 år siden

Det var vidst mest en cameo.. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16784 tiany 16 år siden

Er kommet hjem fra første dag på job (praktik) - en arbejdsdag fra 9-19, var en meget lang første dag og så lige en time hjem med bussen bagefter.
Men det var spændende, havde besøg af nogle gutter fra Schweiz der skulle undervise os i at foretage en bestemt slags interview. Så det skal vi forsætte med i morgen, hvor jeg også har mit første interview. Vi skal have interviewet over 100 mennesker de næste 2 uger, så der bliver et par lange dag imellem.
Valar morghulis
Gravatar

#16785 NightHawk 16 år siden

# 16776 -

Det lyder fuldstændig skandaløst, at det kan lade sig gøre. Jeg troede man var 100 % sikret, når man købte gennem marketplace. Har aldrig selv været ude for nogen lignende, så jeg fortsætter nok stadig med at købe derfra. Men det gir da betstemt stof til eftertanke det her.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16786 MOVIE1000 16 år siden

Det har været en ret mærkelig dag. i dansk så vi en dansk kortfilm "Ernst og lyset" den var rigtig god. Så havde jeg fritime så tog jeg et lille smut ned i Blockbuster hvor jeg købte Lad den rette komme ind. da jeg kom tilbage skulle vi have idræt, det var rimelig hårdt iforhold til de tidligere idræts timer, til sidst spillede vi høvdinge bold hvor jeg måske var lidt for ivrig ikke med at blive ramt, så det endte med en del hudafskrabninger som især kan mærkes nu :( da jeg kom hjem tog jeg et bad og så Lost i 2 timer, så spiser jeg aftens mad imens jeg ser lad den rette komme ind, ikke lige sådan en film jeg havde regnet med men den var ok, nu vil jeg skrive lidt herinde inden Paradise hotel kommer 22:00 :) sikke en start på ugen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16787 DarkLight 16 år siden

Movie1000, Lost nu?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16788 MOVIE1000 16 år siden

#16787 Lost skal jeg se efter paradise jeg er nået til sæson 3 episode 17
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16789 jessup 16 år siden

Har lige fået svar fra forhandlere i USA som tror jeg vil tage røven på dem. Jeg skal til USA og vil gerne have lidt forskellige vare med hjem, som ikke er så udbredt i USA men billige og jeg beder derfor om at de kan sende varene til et hotel.Det ser flere desværre som et forsøg på svindel.
This is just until June
Gravatar

#16790 lagoni 16 år siden

Jeg kigger lidt på SDU's særlige kompetenceudvidende forløb. Fedt at man læser noget med så stor efterfølgende arbejdsløshedsprocent at der tilbydes ekstra kurser :)

Ellers prøver jeg at tage mig sammen til at komme i seng. Viceværten kommer forbi kl 7.30 i morgen tidlig og det er bare alt, alt for tidligt for specialeskrivende mig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: