Gravatar

#3351 davenport 15 år siden

Ang. druk søndag, så har vi en regel her i huset: Søndag er også weekend, så der er ingen sure miner, fordi jeg sejler lidt rundt. Bare jeg ikke ødelægger noget, og mindst vasker mig under armene..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3352 elwood 15 år siden

#3350 Nu er jeg også rimelig sikker på det ikke rigtig er ham der anmeldeler dem, de har jo en hel redaktion til de ting, tror mere han holder styr på det hele.

Men aligevel det altid sjov når Gud han rakker ned på en film.

Planet X hvor er du vi savner dig!

Nåja og jeg er på arbejde der her to dage, og de to andre mellem Jule og Nytår, argg jeg tager grufuld hævn i 2009.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3353 Highland Park 15 år siden

#3351: Haha! :D

#3352: Det har du selvfølgelig ret i. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3354 Bony 15 år siden

Sidder lige og får en kop kaffe mens soundtracket/lyden til WipEout HD kører i baggrunden. Venter på at svigerforældrene kommer forbi, så jeg kan låne bilen ned på DSBs billetkontor for at ændre min togbillet til en lidt senere afgang (hvis der overhovedet er nogen pladser). Min første afgang sagde klokken 8.00, juledag fra Hovedbanen og det er nok en anelse optimistisk. Så skal jeg hjemmefra 6.30 og det gider jeg simpelthen ikke. :)

På den anden side ville jeg allerede være i Århus omrking halv tolv, hvilket er det eneste positive jeg lige kan komme på. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3355 dyg 15 år siden

Sidder og glor lidt videoer på youtube. Kom til at tænke på den gamle demo-gruppe Ostebulen og fandt så en bunke af deres videoer på youtube. Scheisse de gutter var underlige :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3356 davenport 15 år siden

Spiller lige lidt WOW, mens maden koger. Har lige været i Desolace, men det er så trist et landskab at rende rundt i, men det gav da lige et halvt level.
Så nu har jeg lige tabbet ud, mens jeg flyver til Oggrimar, og se til mine ting på AH.
(Hvilket nok kræver at man spiller, for at forstå...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3357 tiany 15 år siden

Kom hjem fra arbejde klokken 20.45 - vi har vildt meget at lave, jeg håber dog at vi bliver tidligere færdig imorgen. Forstår virkelig ikke hvorfor folk ikke kan få købt deres medicin i god tid, men skal vente til den sidste åbningsdag før jul.


Nå men har lige sat og set noget stand-up med Bob Saget på Zulu, den mand har altså en meget sort humor og det er sjovt når han tager pis på sig selv og den gang han lavede Full House.
Valar morghulis
Gravatar

#3358 elwood 15 år siden

Nå men har lige sat og set noget stand-up med Bob Saget på Zulu, den mand har altså en meget sort humor og det er sjovt når han tager pis på sig selv og den gang han lavede Full House.

Ahh det må jeg lige fange næsten gang de plejer jo og genudsende de her stand up's.

Hehe ja han har sort humor bare tænk på hans bidrag til The Aristocrats filmen. (kan huske jeg næsten fik ondt i maven af og grine så meget i bografen, flere folk forlod salen under hans bidrag, men jeg var hel færdig af grin.

Hans bidrag er nok det mest vulgære luagh out crazy moment efter min mening, det og så da Gilbert Gottfried får Rob Sneider til og knække fuldstændig sammen af grin.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3359 Bony 15 år siden

#3357 - Uh, nej. Er det ikke ham den forfærdelige der lavede "American Funniest Home Videos" engang? Jeg krummer tæer over ham. Han er forhåbentligt sjovere når han laver sit eget stand-up? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3360 elwood 15 år siden

#3359

Se The Aristocrats, så vil du straks få et hel andet syn på manden, jeg synes han har en ret go humor, at han så har et image som den her søde og rare familie far, der prøver og fyre lade jokes af i AFHV er blot en forklædning.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: