Gravatar

#16791 elwood 16 år siden

Sidder og ser Herretur 1. er hel pjattet med musikken, man komer i så godt humør af den, og så er det jo en herlig underholdende film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16792 NightHawk 16 år siden

# 16791 -

En klassiker! :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16793 elwood 16 år siden

Elsker den film der er så mange fede scener, samtalen de har, om hvordan man sætter en video til og optage, mens man ser et andet program, det er så genialt skrevet.

Og Mitch Robbins stædighed med og få frisk kaffe, det er så genialt.
Gravatar

#16794 NightHawk 16 år siden

Helt enig, jeg elsker også den film. Genså den her for nylig og den er stadig ligeså god, som da jeg så den første gang for næsten 20 år siden. Det siger en hel del om, hvor godt skrevet, spillet og instrueret "City Slickers" i bund og grund er.

Det er både en film der fugerer som komedie, men så sandelig også som drama med lige stor effekt. Det ene øjeblik hulker man af grin og det næste, ved f. eks den scene hvor Bruno Kirbys karakter fortæller om sin barndom, sidder man med en klump i halsen.

Også ret sjovt at se en meget ung Jake Gyllenhaal som Mitch's søn. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16795 elwood 16 år siden

Hehe ja det er scenen med Worst day, best day.

Og kemi'en mellem Jack Pallance og Billy Crystal er rigtig go, Curly er den her gnavpot, og Mitch er den for det meste altid positive herre, der går Curly en del på nerverne.

En skam at der aldrig er kommet en rigtig god udgivelse af den film.
Gravatar

#16796 NightHawk 16 år siden

Men der er faktisk blevet udgivet en rigtig fed Collectors Edition :

http://www.axelmusic.com/productDetails/8839041078...

Jeg har den selv og ekstramaterialet er super fedt. Især kommentarsporet med Billy Crystal og Daniel Stern. Den er et must own. :)
Gravatar

#16797 elwood 16 år siden

sidst jeg ledte efter en, fandt jeg kun en skrabet udgave 8-)
Gravatar

#16798 Highland Park 16 år siden

Mht. amazons markedsplads så skal man bare undgå at handle med nye sælgere. Hvis sælger har høj tilfredshedsprocent samt har haft mange kunder, så løber man jo ikke nogen risiko.
Jeg ved selvfølgelig ikke, hvem bruce har handlet med, eller hvad han ville købe (men gætter på en Christina Hendricks-figur i naturlig størrelse), men uanset hvad er det godt nok noget møg...

Michael Andersen (16781) skrev:
#16766 He he. Det var min tv-premiere, så nu kan jeg være med i The Insiders "Kendt fra tv"-klub :D

#16775 Har du fundet det eller har du brug for et link? :)

Jeg har ikke fået ledt endnu så tak for det. Fint lille indslag - og god reklame. :)

Er det dig, der siger noget, inden du skruer op for lyden?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16799 NightHawk 16 år siden

# 16797 -

Den har også været længe undervejs, men fedt at MGM endelig fik taget sig sammen og gjort noget vedt det. Umidelbart synes jeg også at ku' fornemme, at både billed og lyd er markant bedre end på den gamle udgave. :)

"City Slickers : Revisited" featuretten er også rigtig god. Den skal du glæde dig til at se. :)

Fik lige lyst til at vise mine to yndlings-scener fra den næsten ligeså sjove 2'er :

"Someone suck out the poison!" :D
Gravatar

#16800 elwood 16 år siden

Come and get me, come and get me, come and get me...

Skriv ny kommentar: