Gravatar

#16811 Bony 16 år siden

elwood (16810) skrev:
Og det har slet ikke noget og gøre med at God Of War 3 udkommer imorgen 8-)

Men ellers god bedring da.

Hehe, nej. Jeg har ikke spillet nogle af de tidligere og demoen sagde mig ikke det store. ;-)

Men tak for tilliden. hehe
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16812 elwood 16 år siden

Ok, men hvor mange gange kan du gennemføre Hannah Montana ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16813 Bony 16 år siden

elwood (16812) skrev:
Ok, men hvor mange gange kan du gennemføre Hannah Montana ?

Du ville blive slemt overrasket. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16814 Highland Park 16 år siden

Michael Andersen (16802) skrev:
Nej det er chefen :)

Der var faktisk en lidt sjov oplevelse og noget af lyden derfra er kommet med. Lige i starten af indslaget, hvor jeg river billeterne i stykker, hører man en mand sige: HHMMHH! Pladsen var ret trængt og han havde ikke set kameramanden (som var en ca. to meters høj fyr med vildmandslook) stå bagved, så han troede han blev overfaldet. Heldigvis fik de klippet det efterfølgende: "Hvad fanden sker der?" væk ;)

Haha, spøjs anekdote! Det lyder også ret underligt, da der bliver sagt "HHMMHH!". :)

Michael Andersen (16802) skrev:
... hvor jeg river billeterne i stykker...

Du er da også alle vegne. ;)

Jeg kan i øvrigt se, at I viste "Far til fire - på japansk" og "Det regner med frikadeller".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16815 Michael Andersen 16 år siden

Highland Park (16814) skrev:
Jeg kan i øvrigt se, at I viste "Far til fire - på japansk" og "Det regner med frikadeller".

Falkeøje ;) Så så du måske også på billedet af overvågningsskærmen, at chefens kone står og tyller cola? :D
Lige efter jeg har været på og på kamera 04
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16816 Highland Park 16 år siden

Haha, nej det lagde jeg godt nok ikke mærke til, men jeg har lige genset klippet. Afsløret! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16817 davenport 16 år siden

Var til MUS samtale i dag. Der er gode planer med mig i firmaet, og det er jo godt.
Fik en lønstigning på 10.000 om året med tilbagevirkende kraft fra 26.1.10. Havde nok forventet det dobbelte, men med vores overskudsdeling en mente, så er det faktisk ok. Alt i alt når man dividerer lidt er det godt 2700,- mere i måneden. Det er jeg tilfreds med.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16818 NightHawk 16 år siden

# 16817 -

Lyder fedt. Så blev der råd til et par ekstra film. :)

----------------

Sidder og opdaterer/redigerer i mine to Wish List på hhv. Amazon.Uk og AxelMusic, mens jeg hører Ladytron's - "Witching Hour". :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16819 Thomsen 16 år siden

#16817 - Nice. Tillykke!

Sidder og drikker kaffe og læser i Noël Carrolls "The Philosophy of Horror". Den er til at få lange løg af.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16820 elwood 16 år siden

Ikke fordi jeg følger med i det nye CSI, men åbningen var ret fed, det er den velkendte freezing the moment, eller hva man kalder det, hvor man ser personerne fastfrosset i tiden, hvor man kan se der er sket forskellige ting, det så ret blæret ud, og nu kommer så 48 timer tidligere skilte frem, der så skal vise hvad som skete op til the moment.

Det var lidt sjovt og se.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: