Jeg har lige set de første ti minutter af serien Gary Unmarried. Jeg synes de danske kanaler køber mange gode serier for tiden, så gav denne en chance. Rigtig, rigtig dårlig serie, som jeg måske lige kunne holde ud at se som 'der er ikke andet og jeg keder mig'-serie, men den overdrevne publikumslatter gør det helt umuligt. Det er nok noget man skal tage med når man ser korte komedieserier (undtaget Scrubs), men her fungerer det slet ikke, især når det overdøver hvad skuespillerne siger...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har lige set de første ti minutter af serien Gary Unmarried. Jeg synes de danske kanaler køber mange gode serier for tiden, så gav denne en chance. Rigtig, rigtig dårlig serie, som jeg måske lige kunne holde ud at se som 'der er ikke andet og jeg keder mig'-serie, men den overdrevne publikumslatter gør det helt umuligt. Det er nok noget man skal tage med når man ser korte komedieserier (undtaget Scrubs), men her fungerer det slet ikke, især når det overdøver hvad skuespillerne siger...
Så reklame for den i dag og synes den så rigtig dårlig ud, men det er den så åbenbart også :D Kan virkelig ikke fordrage ham, der har hovedrollen; ved egentlig ikke, hvad han hedder...
Så fik man så brev fra Syddansk Uni om, at jeg har søgt ind, det er da godt nok hurtigt, man skulle søge ind senest i går :) men det er da fint, at de er så hurtige, jeg vidste faktisk ikke, at man fik noget at vide, inden man enten bliver optaget eller ej...
#16824 - tak så ved jeg da det :D Jeg har søgt ind på journalistik og litteraturvidenskab, søger nu fordi man skal søge journalistik i kvote 2, og så kunne jeg ligeså godt sende den anden ansøgning med det samme :) Så nu kan jeg jo bare vente :D
Der kommer snart til at ske sjove ting på mit arbejde. Da de to projekter, som jeg lige pt. sidder på, er ved at være færdige, så skal jeg kastes ud i et nyt projekt. Der er desværre ikke flere projekter i det domæne jeg har arbejdet med de sidste tre år (elektronisk krigsførsel), så jeg skal til at sættes ind i et nyt domæne.. Spændende, spændende!
#16826 - Vi har åbenbart ret forskellige definitioner af "dejligt"... :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
lol - mon dog mon dog, men nu indtages der føde, tror det er fordi min datter hoster meget at det er blevet fremprovokeret. Det ville klart have været sjovere hvis det var min kone hun havde gjort det på :D
Har lige fjernet news og polls fra min oversigt...fordi jeg alligevel ser dem på forsiden...og på den måde, kan jeg helt undgå at se på flere Avatar og Batman 3-tråde...og hvad jeg nu ellers ikke gider høre om:)
Ellers laver jeg ikke en skid. Har faktisk ingen opgaver lige nu, fordi hende der giver mig opgaverne holder fri i dag...og ellers venter jeg bare på mails fra andre og på et par møder bliver holdt...og jeg hader ikke at lave noget på arbejde, så kan jeg jo ligeså godt være hjemme...
Tilbage på pinden efter ferien...hvis der er nogen der har skrevet noget komisk i min retning de sidste 6 sider så må i lige sige til...jeg kan ikke lige overskue at læse det hele igennem :P
P.S. Tak for lykønskningerne, regnede med at jeg hellere lige måtte kigge efter dem :D (fotos + video fra det kolde nord følger senere)
#16821 elwood 16 år siden
Jeg hælder nok mest til det sidste.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16822 lagoni 16 år siden
#16823 Lady Arwen 16 år siden
Så reklame for den i dag og synes den så rigtig dårlig ud, men det er den så åbenbart også :D Kan virkelig ikke fordrage ham, der har hovedrollen; ved egentlig ikke, hvad han hedder...
Så fik man så brev fra Syddansk Uni om, at jeg har søgt ind, det er da godt nok hurtigt, man skulle søge ind senest i går :) men det er da fint, at de er så hurtige, jeg vidste faktisk ikke, at man fik noget at vide, inden man enten bliver optaget eller ej...
#16824 lagoni 16 år siden
#16825 Lady Arwen 16 år siden
#16826 Kiksmann 16 år siden
#16827 dyg 16 år siden
#16828 Kiksmann 16 år siden
lol - mon dog mon dog, men nu indtages der føde, tror det er fordi min datter hoster meget at det er blevet fremprovokeret.
Det ville klart have været sjovere hvis det var min kone hun havde gjort det på :D
#16829 Skeloboy 16 år siden
Ellers laver jeg ikke en skid. Har faktisk ingen opgaver lige nu, fordi hende der giver mig opgaverne holder fri i dag...og ellers venter jeg bare på mails fra andre og på et par møder bliver holdt...og jeg hader ikke at lave noget på arbejde, så kan jeg jo ligeså godt være hjemme...
#16830 cyberzed 16 år siden
P.S. Tak for lykønskningerne, regnede med at jeg hellere lige måtte kigge efter dem :D (fotos + video fra det kolde nord følger senere)