Efter 3 måneder gennem de officielle veje vedr. rygskade, fik jeg så til aften, sendt diagnose til den tyske specialklinik i München og en mailkorrespondance og en telefonopringning senere og en guidet igennem tur af et smerteskema på nettet, kan jeg forvente et svar i morgen eller senest mandag, om de kan operere mig. Håber forsikringen dækker, ellers må jeg punge ud, for kan ikke holde dette ud længere.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#16872 - Jeg ønsker alt positivt. Min ene svigerinde lider af en sygdom i kæben, som man netop har fundet ud af man godt kan operere i Danmark, desværre kan man ikke diagnosticere den helt korrekt, hvordan pokker man end kan komme frem til det? Er mig sgu en gåde.
Vil lige gøre opmærksom på at der nu er en beta til lego universe klar, det fungere har lige testet det i dag. Nayze din key er på vej ;)
#16875 Og hvis du kommer til München kan du altid prøve Hitlers (angiveligt) yndlingsrestaurant :) som paradoksalt nok er en italiensk restaurant nu :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Tak. Det var ihvertfald positivt, at der VAR en diskusprolabs. Jeg ville have blevet sindssyg, hvis det ikke kunne forklares :)
Dét er desværre min forbandelse...har haft rygproblemer siden jeg var ca. 12 - dvs i knap 16 år nu, og det bliver kun værre - og der er ingen der kan stille en diagnose. Jeg har trænet, har fået boob-reduktion (jaja, ved godt det strider imod alle naturlove osv ;), har gået til fysioterapeut, er blevet røntgenfotograferet, adskillige lægebesøg og undersøgelser og det sidste svar jeg fik var "jamen, nogle gange har man bare ondt..."
:/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det ville da være mere cool, hvis de kun serverede kosher mad.
#16872 - Krydser fingre for dig. En diskusprolaps er bestemt ikke sådan at spøge med.
Var til min mosters bisættelse i dag, og det var en fin ceremoni. Jeg følte mig underligt nok en smule distanceret fra det hele og kunne ikke rigtigt mærke noget. Men måske er det bare fordi, jeg var på retsmedicinsk og se hende i går, og det var en mere hård oplevelse.
Bagefter havde min ene kusines kunstnerveninde åbnet sit hus for alle til gravøl og det helt store, sønderjyske kaffebord. Det var vildt imponerende. Hun og manden bor i sådan en smuk, gammel patriciervilla i Hellerup, der er proppet med kunst (svigermoderen er åbenbart også en anerkendt kunstner, ligesom veninden), alle de rigtige designmøbler og en gammel Jaguar i garagen. Ikke lige sådan et sted hverken jeg eller mine jævne forældre kommer til hverdag. Men de var nogle fantastisk søde mennesker - selvom det var lidt bizart at høre, at manden var sådan en, der tog på jagt i weekenden med de gamle drenge fra Herlufsholm. Det er godt nok en helt anden verden. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#16871 wimmie 16 år siden
Samme her...men dem er der åbenbart ikke mangel på :/
#16872 filmz-Bruce 16 år siden
#16873 filmz-jonasgr 16 år siden
#16872 God bedring, håber det bedste.
'Cause I'm evil"
#16874 Benway 16 år siden
#16875 filmz-Bruce 16 år siden
Tak. Det var ihvertfald positivt, at der VAR en diskusprolabs. Jeg ville have blevet sindssyg, hvis det ikke kunne forklares :)
#16876 Kiksmann 16 år siden
Vil lige gøre opmærksom på at der nu er en beta til lego universe klar, det fungere har lige testet det i dag. Nayze din key er på vej ;)
#16877 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#16878 wimmie 16 år siden
Dét er desværre min forbandelse...har haft rygproblemer siden jeg var ca. 12 - dvs i knap 16 år nu, og det bliver kun værre - og der er ingen der kan stille en diagnose.
Jeg har trænet, har fået boob-reduktion (jaja, ved godt det strider imod alle naturlove osv ;), har gået til fysioterapeut, er blevet røntgenfotograferet, adskillige lægebesøg og undersøgelser og det sidste svar jeg fik var "jamen, nogle gange har man bare ondt..."
:/
#16879 Thomsen 16 år siden
#16872 - Krydser fingre for dig. En diskusprolaps er bestemt ikke sådan at spøge med.
Var til min mosters bisættelse i dag, og det var en fin ceremoni. Jeg følte mig underligt nok en smule distanceret fra det hele og kunne ikke rigtigt mærke noget. Men måske er det bare fordi, jeg var på retsmedicinsk og se hende i går, og det var en mere hård oplevelse.
Bagefter havde min ene kusines kunstnerveninde åbnet sit hus for alle til gravøl og det helt store, sønderjyske kaffebord. Det var vildt imponerende. Hun og manden bor i sådan en smuk, gammel patriciervilla i Hellerup, der er proppet med kunst (svigermoderen er åbenbart også en anerkendt kunstner, ligesom veninden), alle de rigtige designmøbler og en gammel Jaguar i garagen. Ikke lige sådan et sted hverken jeg eller mine jævne forældre kommer til hverdag. Men de var nogle fantastisk søde mennesker - selvom det var lidt bizart at høre, at manden var sådan en, der tog på jagt i weekenden med de gamle drenge fra Herlufsholm. Det er godt nok en helt anden verden. :-)
#16880 dyg 16 år siden