Gravatar

#16861 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige set [url= kortfilm[/url] af Jason Reitman.

Ganske morsom.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16862 Highland Park 16 år siden

Er der nogen, der ved nøjagtigt, hvad en "PC Sync 2 Synchronisation Extension" laver, og om den kan undværes for en stund?
Firefox har endnu ikke gjort den kompatibel med Firefox 3.6.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16863 Kiksmann 16 år siden

Det program som du hentyder til er det ikke til en Nokia? i så fald er det ikke livstruende for din computer.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16864 Highland Park 16 år siden

#16863: Ha, det er det sikkert! Tanken havde ikke strejfet mig, eftersom jeg kun har haft min mobil i kort tid, men du har vist ret. Tak for svaret Kiksmann. :)
Gravatar

#16865 tiany 16 år siden

Har været til jobsamtale idag - et vikariat, men en drømmestilling - det gik udemærket, men jeg får den nok ikke, da de selv nævnte at de var lidt bekymret over at jeg ikke havde noget praktisk erfaring :/ Men det er jo sagen i en nøddeskal, med hensyn til min jobsøgning. Men igen fik jeg at vide at min ansøgning og mit cv var meget imponerende skrevet - så det er jo blot at finde virksomheden der er villig til at tage en uden erfaring.

Ellers så står aftenen på bueskydning - glæder mig lidt til at skulle lavet noget anden end at tænke job.
Praktikken gik fint i dag, fik interviewet to mænd - og kan konkludere at mænd har en meget ens holdning til indkøb.
Valar morghulis
Gravatar

#16866 Highland Park 16 år siden

tiany (16865) skrev:
Praktikken gik fint i dag, fik interviewet to mænd - og kan konkludere at mænd har en meget ens holdning til indkøb.

Og den konklusion drager du baseret på to mænds holdninger?! ;)
Gravatar

#16867 tiany 16 år siden

Highland Park (16866) skrev:
Og den konklusion drager du baseret på to mænds holdninger?! ;)

Ja :D
I hvert fald for mænd i den alder - det var nemlig to meget forskellige mænd, men havde egentlig lidt den samme holdning til indkøb.
Men ja jeg ved da godt at folk ikke helt kan puttes i kasser.
Valar morghulis
Gravatar

#16868 Skeloboy 16 år siden

Nå...efter lidt overvejelse har jeg nu besluttet mig for, at jeg vil forsøge mig på gymnasielære-vejen...

Det er ikke drømmejobbet, men kan helt sikkert godt finde glæden i det. Tror selv, jeg har gode muligheder for at få et job. Om det så bliver i Odense, det ved jeg ikke.
Gravatar

#16869 MMB 16 år siden

Skeloboy (16868) skrev:
Nå...efter lidt overvejelse har jeg nu besluttet mig for, at jeg vil forsøge mig på gymnasielære-vejen...

Det er ikke drømmejobbet, men kan helt sikkert godt finde glæden i det. Tror selv, jeg har gode muligheder for at få et job. Om det så bliver i Odense, det ved jeg ikke.

Hvad er drømmejobbet? :)
Gravatar

#16870 Skeloboy 16 år siden

#16869 - arbejdsløs millionær...

Skriv ny kommentar: