#16942 Hehe, ja garanteret. Jeg har ikke fået den at se endnu, da man vist skal være lidt heldig at komme ind på det rigtige tidspunkt. Lige nu er der knap 4 timer til næste forestilling :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Har passet min otte-årige niece det meste af formiddagen og eftermiddagen og har tegnet og fortalt og set utallige afsnit af Lilo og Stitch på Disney Channel. Nu er hun blevet hentet og er på vej tilbage til Sønderborg. Om lidt skal jeg ud til kærestens vennepar i Nordsjælland til parmiddag - det er dem, hvor manden og jeg ikke swinger rigtigt sammen - og det eneste, jeg ser frem til, er bare at komme hjem igen og sove. Sådan en otte-årig krudtugle tærer altså på kræfterne, når man ikke selv har børn. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Er lige kommet hjem fra Strib, hvor min grandkusine holdte noget fødselsdag med mad. Vi spiste først halv tolv, og blev budt på drikke først. Tror ikke jeg har fået en øl til morgenmad siden Julefrokosten..
Nu skal jeg snart til at lave lasagne..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har lige set "The Informant!", hvilket jeg nok skriver lidt om i morgen. Lige nu er jeg dog flad af grin over nogle af episoderne i den. Især hans voice-over er hylende morsom. "Is it Porsche or Porsch-uh? I should know that I've been to Germany", "
"It's not just lysine. It's citric. It's gluconate. There was a guy who left the company because he wouldn't do it. He was forced out. The gluconate guy, he's out of a job."
Det er især timingen af dem. De kommer ud af det blå uden sammenhæng med det han er ved at gøre.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg sidder og stener lidt herhjemme efter at have været hos min bror og hjulpet ham på plads i sin nye lejlighed i weekenden. Jeg har en fæl mistanke om, at min ryg kommer til at brokke sig i de kommende dage ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Endnu en lørdag aften, hvor jeg faldt i søvn kl 20 på sofaen... Det er efterhånden en vane. Pisse træls, når nu der var god tv på DRHD... Nu er jeg udsovet, hvilket kommer til at losse mig i anus i morgen tidlig, når den lille siger "Daaaar" tidligt... Nuvel, sådan er de ydre omstændigheder, og de står ikke til at rokke.
Heldigvis nåede jeg lige de sidste 20 min af First Contact. Kæft hvor den kanal imponerer mig. Det ser formidabelt ud. Man mister jo lysten til at gense filmen på de to udgaver jeg har på LD og DVD...
Nu vil jeg lige drikke noget vin, så jeg kan sove senere..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#16941 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#16942 Highland Park 16 år siden
Hehe... Mon den er fuld af "skjult" reklame? ;)
#16943 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#16944 Thomsen 16 år siden
#16945 davenport 16 år siden
Nu skal jeg snart til at lave lasagne..
#16946 filmz-jonasgr 16 år siden
"It's not just lysine. It's citric. It's gluconate. There was a guy who left the company because he wouldn't do it. He was forced out. The gluconate guy, he's out of a job."
Det er især timingen af dem. De kommer ud af det blå uden sammenhæng med det han er ved at gøre.
'Cause I'm evil"
#16947 evermind 16 år siden
#16948 davenport 16 år siden
Nuvel, sådan er de ydre omstændigheder, og de står ikke til at rokke.
Heldigvis nåede jeg lige de sidste 20 min af First Contact. Kæft hvor den kanal imponerer mig. Det ser formidabelt ud. Man mister jo lysten til at gense filmen på de to udgaver jeg har på LD og DVD...
Nu vil jeg lige drikke noget vin, så jeg kan sove senere..
#16949 Lady Arwen 16 år siden
#16950 Bony 16 år siden
VI VIL SE BILLEDER!! ;-)