Undre mig over at jeg faktisk burde blive mindre kritisk i min jobsøgning jo længere tid jeg har været arbejdsløs, men til trods for det, finder jeg faktisk færre jobs som jeg har lyst til at søge. Nok også fordi det efterhånden er gået op for mig at de fleste mener jeg er overkvalificeret til det jeg søger og derfor er det jo lidt spild af tid at søge de jobs.
I denne uge fandt jeg 1 job jeg virkelig gerne vil have og nummer 2 jeg søgte var bare fordi jeg skal søge 2. Nu krydser jeg så fingre for at kunne få den, hvis ikke jeg får det job jeg var til samtale omkring i denne uge.
Lige kommet hjem fra 80'er fest hos en veninde, sikke meget super god musik vi fik hørt i vores yndige 80'er tøj, benvarmere og plastic øreringe :D
Hvaaa? Blev festen holdt i århus i en lille lejlighed? Jeg var nemlig også til 80'er fest i nat med en masse folk jeg ikke havde set før. Det skulle vel ikke være den samme fest vi har været til??? :D i så fald, rimelig vildt tilfælde.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Hvaaa? Blev festen holdt i århus i en lille lejlighed? Jeg var nemlig også til 80'er fest i nat med en masse folk jeg ikke havde set før. Det skulle vel ikke være den samme fest vi har været til??? :D i så fald, rimelig stort tilfælde.
VI VIL SE BILLEDER! :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Hvaaa? Blev festen holdt i århus i en lille lejlighed? Jeg var nemlig også til 80'er fest i nat med en masse folk jeg ikke havde set før. Det skulle vel ikke være den samme fest vi har været til??? :D i så fald, rimelig vildt tilfælde.
VI VIL SE FACEBOOK!! :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Tre overspringshandlinger senere er jeg stadig ikke rigtigt kommet ud af starthullerne. Har deadline i morgen, så jeg burde egentligt være stresset og nervøs, men næ nej. Åbenbart ikke endnu. Nu går jeg ud og laver mig en kande kaffe som jeg kan sidde og bælle i mig.
Har dog fri i morgen, så jeg tror at natten bliver ung. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
I denne uge fandt jeg 1 job jeg virkelig gerne vil have og nummer 2 jeg søgte var bare fordi jeg skal søge 2. Nu krydser jeg så fingre for at kunne få den, hvis ikke jeg får det job jeg var til samtale omkring i denne uge.
Jamen er du ikke lige kommet i job?? Skal du så stadig reportere din ansøgninger?? Det giver jo ingen mening at du nu skal spilde din tid på at log på og af ved jobcenteret.
Så er vi kommet hjem efter en gang gymnastik med lille pigen, det er nu altid noget specielt når det er deres første opvisning. Nu skal vi have en kop kaffe, junior skal have gang i Lego Universe, og jeg skal se om jeg ikke kan få lvl'et min præst i wow.
#16967 Jeg har fået et job med løntilskud fra 12.april, i denne måned er jeg i praktik samme sted. Men fordi det er med løntilskud skal jeg stadig leve op til rådighedsforpligtelsen og jeg er stadig interesseret i at få et "rigtig" job med rigtig løn - i det her jo, får jeg kun dagpengesatsen og det er jo ikke ligefrem det vilde, når jeg med min uddannelse alene bør sikre mig næsten 8.000 mere i måneden før skat, hvis jeg får et rigtig job.
Manden fik et biografgavekort med popcorn og cola for 2 gennem arbejdet, så i aften står den på Shutter Island - glæder mig til at se den, selvom jeg desværre fik slutningen spoilet :/ Håber det går alligevel.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#16961 tiany 16 år siden
#16962 Twister 16 år siden
#16963 gi-jones 16 år siden
VI VIL SE BILLEDER! :-)
#16964 Bony 16 år siden
VI VIL SE FACEBOOK!! :-)
#16965 cyberzed 16 år siden
#16966 Bony 16 år siden
Har dog fri i morgen, så jeg tror at natten bliver ung. :-)
#16967 Kiksmann 16 år siden
Jamen er du ikke lige kommet i job?? Skal du så stadig reportere din ansøgninger?? Det giver jo ingen mening at du nu skal spilde din tid på at log på og af ved jobcenteret.
Så er vi kommet hjem efter en gang gymnastik med lille pigen, det er nu altid noget specielt når det er deres første opvisning. Nu skal vi have en kop kaffe, junior skal have gang i Lego Universe, og jeg skal se om jeg ikke kan få lvl'et min præst i wow.
#16968 tiany 16 år siden
#16969 Kiksmann 16 år siden
#16970 wimmie 16 år siden
Håber det går alligevel.