Nice. Jeg havde ikke hørt at det med sundhedsreformen var i nat. Det glæder mig helt usigeligt at se hvordan de endelig har taget sig lidt sammen, og hvor Obama har kæmpet sig igennem republikanernes smædekampagner.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Så har jeg lige taget en sygedag...man kan vel delvis kalde det for pjækning...
Er sindssyg træt, fordi jeg ikke har sovet ordentligt i nat, hvilket skyldes en weekend i kampdrukkens tegn. Men jeg skal alligevel lige læse korektur på en masse tekster.
Jeg overvejer om jeg skal tage ud på skolen for at skrive eller om jeg skal blive hjemme og få læst i den ene bog jeg har her. Ender nok med det sidste, så kan jeg få ryddet op og afleveret nogle film i Blockbuster.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#..98 - jeg ved det... Lige nu er det bare for sent, for jeg har en aftale senere og jeg kan næsten ikke nå at tage derud og tilbage inden da. Dumme mig. Men i morgen gør jeg det! :) Har du ikke nogle gode specialetips?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#16991 gi-jones 16 år siden
#16992 Skeloboy 16 år siden
Er sindssyg træt, fordi jeg ikke har sovet ordentligt i nat, hvilket skyldes en weekend i kampdrukkens tegn. Men jeg skal alligevel lige læse korektur på en masse tekster.
#16993 Lady Arwen 16 år siden
#16994 Kiksmann 16 år siden
#16995 cyberzed 16 år siden
#16996 Bony 16 år siden
Jeg ved ikke lige om du ved det, men de har faktisk også internet i England.
;-)
#16997 lagoni 16 år siden
#16998 tiany 16 år siden
(Undskyld jeg er efter dig, men jeg ved bare hvor irriterende det er skrive speciale og så ikke få sig taget sammen)
#16999 lagoni 16 år siden
#17000 Skeloboy 16 år siden
Blev spurgt om jeg ikke ville fortælle om planlægning af speciale til en specialegruppe, men takkede nej...fordi jeg ikke rigtig planlagde noget...:)