Da vi skrev hovedopgave i sin tid holdt vi meget på den faste rytme, rent faktisk blev den struktureret som et gængs job så alle mødte fast om morgenen og der var kun folk til kl. sent da vi kom tæt på deadline og havde hængepartier eller større fejl i vores software.
Jeg sidder og kigger på hvilken slags seng jeg skal købe her i eftermiddag, når jeg skal ud og shoppe med mine forældre. Nu har jeg truet med at købe ny seng i et par år, så det må være tid til at gøre alvor af det.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Kan anbefale også et besøg her. Jeg købte min der for 8 år siden og ikke mindst latex madrassen er jeg vild med. Ligger bedre på den, end i en Hästens seng, som min bror og kone har (og nej, ikke nogle kommentarer her!).
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg er en anelse skeptisk overfor butikkerne der skriver lange afhandlinger om hvorfor lige deres madrasser er det mest fantastiske siden ristet brød - dermed ikke sagt at der ikke kan være noget om sagen, men jeg går ud fra reglen om at hvis jeg ligger godt i den, så bliver den købt. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#17006 De var til at handle med dengang og fik en god betjening, det burde jeg nok have sagt. Jeg havde bl.a. et problem med at elevationsmekanikken gik i stykker og den blev skiftet ud med det samme og uden beregning :) Men tiderne kan have ændret sig. En anden god ting med latex som madras er, at støvmider eftersigende ikke kan leve i den.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige oploadet og dermed afleveret opgaven om vaginalsvamp online, så nu har jeg egentligt "fri" resten af dagen. Kæresten har fødselsdag på lørdag, så overvejer lidt hvad jeg skal give hende i gave. Eneste mulighed er nemlig, at købe det i dag, men jeg har ikke helt fundet ud af hvad det skal være. :-/
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#17001 cyberzed 16 år siden
Da vi skrev hovedopgave i sin tid holdt vi meget på den faste rytme, rent faktisk blev den struktureret som et gængs job så alle mødte fast om morgenen og der var kun folk til kl. sent da vi kom tæt på deadline og havde hængepartier eller større fejl i vores software.
#17002 filmz-Utyske 16 år siden
#17003 filmz-Bruce 16 år siden
#17004 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17005 filmz-Bruce 16 år siden
#17006 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg er en anelse skeptisk overfor butikkerne der skriver lange afhandlinger om hvorfor lige deres madrasser er det mest fantastiske siden ristet brød - dermed ikke sagt at der ikke kan være noget om sagen, men jeg går ud fra reglen om at hvis jeg ligger godt i den, så bliver den købt. :)
#17007 filmz-Bruce 16 år siden
#17008 Bony 16 år siden
Argh, hvorfor siger du nu det? Det var så fristende, var allerede begyndt at taste. LIGE til højrebenet siger jeg dig! ;-)
#17009 Bony 16 år siden
#17010 davenport 16 år siden