Gravatar

#17021 filmz-jonasgr 16 år siden

[url= af David Lynch[/url]
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17022 davenport 16 år siden

Ha ha, ja Lagoni. Coachingspørgsmål er nemlig irriterende, fordi de provokerer, og understreger det åbentlyse.
Jeg fortæller tit mennesker om, at vores fokus som oftest er på de ting vi ikke bryder os om, ikke gider, og alle de negative vinkler på tilværelsen. Og de ting er tit bestemt af omverdenen, hvilket betyder at vi har meget lidt indflydelse på at ændre dem.
Så mit råd er: flyt fokus til det der skal til, og følg de ambitioner der ligger til grund for det du beskæftiger dig med. Der er et mål, og den eneste måde du når det, er ved at lave det indledende arbejde. Og se også på det på den måde, at det er dig der bestemmer.
Du har taget et valg. En aktion - det skaber en reaktion, og den skal du vende til det gode og se perspektivet i!

Det bliver lige 750,- + moms ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17023 gi-jones 16 år siden

Øhh, davenport? Fik du lige Memento-syndromet?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17024 cyberzed 16 år siden

#17022 Har du forresten nogensinde læst på GTD (Getting Things Done)...jeg tror du vil kunne finde humor i hans bog om metoden :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#17025 davenport 16 år siden

Kom lige i tanke om at jeg har fri... ;)

Nej har ikke læst den, men den kommer på listen :)
Gravatar

#17026 Thomsen 16 år siden

davenport (17015) skrev:
Skriver man ikke speciale fordi man brænder for emnet? (Spørger bare, da jeg aldrig har prøvet)

Jo, som Lagoni er inde på, så er det udgangspunktet for de fleste. Men mange oplever at køre sur i det, fordi kravene kan forekomme ret høje, når man kun har 6 måneder til at finde og læse et par tusinde siders litteratur, skrive 100 sider (alt efter studium) og helst også sige noget nyt om emnet, hvis man da vil have en høj karakter. Presset kan være ret stort, og det er også derfor, der før i tiden var så mange, som sad fast i "specialesumpen": De blev ved og ved med at udskyde afleveringen, fordi de følte, det var svært at leve op til kravene.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17027 evermind 16 år siden

Så det, I siger, er at Bony brænder for vaginalsvamp??

EDIT: Nå ja, okay, så det er bare en almindelig opgave, han har skrevet, men stadig ... Det er ikke altid til at vide med folk ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17028 davenport 16 år siden

Præcis! Han er the father of vaginal mushrooms ;)
Gravatar

#17029 filmz-Bruce 16 år siden

#17027 Han skrev om det, som lå lige til højrebenet ;) (touché 17008)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17030 evermind 16 år siden

Jeg ser Poultrygeist: Night of the Chicken Dead, hvor det ene absurde indfald konstant topper det andet, mens min underkæbe slæber leddeløst hen over gulvet ...

Hovedpersonen er lige brudt ud i sang om sin ulykkelige kærlighed, mens han
tegnede et hjerte på væggen med en blanding af blod og afføring
! :O

Klasseunderholdning so far! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: