Gravatar

#17031 filmz-jonasgr 16 år siden

1,5 billioner dollars er der blevet brugt på "War On Drugs" i USA. Det er dælme alligevel en del. Og det bliver blot større.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17032 Bony 16 år siden

evermind (17027) skrev:
Så det, I siger, er at Bony brænder for vaginalsvamp??
EDIT: Nå ja, okay, så det er bare en almindelig opgave, han har skrevet, men stadig ... Det er ikke altid til at vide med folk ...

davenport (17028) skrev:
Præcis! Han er the father of vaginal mushrooms ;)

Bruce (17029) skrev:
#17027 Han skrev om det, som lå lige til højrebenet ;) (touché 17008)

"Brænder" er måske så meget sagt, nok nærmere en sviende og kløende fornemmelse. Ekspert på området? Det kan jeg ikke løbe fra. Seks sider om vaginalsvamp sætter virkelig sine spor. Men jeg har nu ret svært ved, at forestille mig nogen vælge emnet til sin afhandling på Uni. Men hatten af for dem der tør springe ud i det. ;-P

Jeg overvejer stadig at lave min egen brevkasse herinde på Filmz, hvor jeg svarer på spørgsmål fra brugerne om svamp og andet godt fra havet. Jeg lugter en succes - eller er det fisk? For så er det altså bakteriel vaginose og ikke svamp venner. "Styr dit udflåd!"

Apropos, så er udflåd faktisk et ord jeg aldrig helt vænner mig til at bruge tror jeg. Det er klart på top fem listen over klamme ord. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#17033 Lady Arwen 16 år siden

Farvel filmz vi ses på søndag, nu går turen til London - bare jeg nu ikke køber for mange DVD'er :D
Doctor Who <3
Gravatar

#17034 NightHawk 16 år siden

# 17033 -

Du må ha' en rigtig god tur. :)

Og hils John Barrowman fra mig hvis du ser ham. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#17035 tiany 16 år siden

Filmnørd laver liste over alle tiders 9.331 film - enten keder han sig gevaldigt eller også er det, det ultimative projekt for en nørd.
Valar morghulis
Gravatar

#17036 lagoni 16 år siden

Dumme CDon. Jeg bestilte noget i går og kom til at vælge at betale med faktura, da det åbenbart er deres førstevalg for betaling, så nu skal jeg bruge deres underlige elektroniske fakturasystem engang. Ja, det er min fejl, men jeg skrev en mail direkte efter jeg havde fået ordrebekræftelsen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#17037 Skeloboy 16 år siden

#17035 - damn...9331...det er vel så ca. 7000-7500 mere end jeg har nogensinde har set...
Gravatar

#17038 filmz-jonasgr 16 år siden

Prøver på at læse noget om Frede Jensen og mordet på Malene i 1982. Mine forældre var naboer til ham, så det kunne være interessant at læse noget om sagen, men det er svært at finde så meget om det.

Grunden til jeg kom til at tænke på det var at jeg så programmet på TV2 i går om Claus Berggren.

noget om det her, nederst på siden

og her øverst

Ellers har jeg ikke kunne finde så meget.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17039 filmz-Martychris 16 år siden

Jeg vidste at der var noget lusket over 1982, mit føde år nemmmerlig... For servens...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#17040 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja de er sgu ikke sjove sådanne sager og der er i grunden nogle stykker af dem. Det værste er så dem der er uopklarede.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: