Gravatar

#3401 evermind 15 år siden

Sidder og "morgen"-stener lidt oven på en god juleaften med mine brødre.

Ah, der er nu et eller andet helt specielt over 1. og 2. juledag. Så er det værste julevanvid overstået, og man kan bare sidde og hygge sig med sine gaver og den velsignede ro, der altid hviler over landet oven på kulminationen ... Nipper lidt til lidt kold flæskesteg fra køleren og overvejer, om jeg skal ringe en af vennerne op og se en film, spille videre på F.E.A.R. (Gud forbyde, at jeg nogensinde anskaffer mig de nyeste spil, I'm just more of a dvd person) eller stene på sofaen til lidt Dead Set ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3402 Highland Park 15 år siden

#3400: Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan følge Eberts tankegang. Måske har han drukket for meget portvin - eller måske har jeg. Måske vil det hele stå klart, når jeg selv har set filmen.
Men jeg synes, at det er en underligt mudret og usammenhængende anmeldelse fra hans hånd. Det virker faktisk som om, at han har svært ved at sætte fingeren på, hvad det er han synes ikke fungerer i denne film.
Jeg vil dog få læst Fitzgeralds novelle snart.

Men fri mig for al denne Kaufman-snak. Jeg kan ikke rumme det oven i al julemaden.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3403 filmz-jonasgr 15 år siden

#3402

Jeg kan godt lide Ebert pga. hans måde at skrive og argumentere på. Jeg er dog sjældent enig med ham.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3404 filmz-Bruce 15 år siden

#3400 Meget interessante observationer han kommer ud med.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3405 tiany 15 år siden

Sidder hjemme ved svigerfamilien, har fået noget godt mad osv.

I morgen står den på julefrokost ved min farmor med både svenskeren, schweizerne og resten af familien...
Valar morghulis
Gravatar

#3406 BN 15 år siden

Så lidt som overhovedet muligt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3407 gi-jones 15 år siden

Jeg har lige spenderet 450,- på 4. sæson af Lost i Blockbuster. Jeg ved det var sindsygt, men jeg og kæresten følte simpelthen at det var den perfekte måde at runde Julen af på. Nu må den fandme hellere være god.

..Ok ved nærmere eftertanke. Jeg gider ikke høre nogen meninger om den. Bare sig til mig at den er god, ok? Lyv for mig om nødvendigt! 450!!!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3408 elwood 15 år siden

Skal vi ikke stikke af fra den her Ø ?

Jo men vi er jo completely Lost...

Hey Venner jeg har fundet et kompas

Og nu var de ikke lost mere, og ham den skaldede forslog de sku tage tage hjem, men den motor båd han havde fundet.

Og det synes de andre var en god igen, så det gjorde de... The End.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3409 elwood 15 år siden

Btw nu havde der jo været lidt snak om den der Britney Dokumentar med hende... well den har haft en indvirking...

Min Kusines Mand havde ønsket sig Britney Spears Circus, efter han havde set den dokumentar, fordi han synes da ikke det lød hel dårligt, min Onkel (ik ham med lysfølerne) kommenterede, ja det jeg havde hørt lød da heller ikke så skidt....!?

Nu skal jeg ikke kommentere frøkens sangtalent eller noget, men min Onkel, som lige et par timer tidligere, havde fortalt mig at nu sku jeg høre noget godt musik, og han satte så noget Jazz på, og stod og snakekde om hvor godt det var og ikke som det musik ungdommen hører.

Jeg nævnte da så lige at jeg da så sent som samme dag havde hørt Miles Davis derhjemme, og han da slet ik anede hvad jeg hørte af musik, han tror kun jeg høre TV-2 hehe.

Men altså når min onkel udtaler sig positivt om Britney spears nye cd, så har hans musik mening en mening = 0!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3410 cyberzed 15 år siden

Sidder lige og har lavet lidt arbejde heroppe nordfra...

Desværre har vi pisse dårligt vejr, det blæser 4 m/sek, der er lige nu +3 grader og de 70cm sne er ved at være tyndet ned til 50cm :( dog melder udsigten om faldende temperaturer.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: