Har fået mig taget sammen til at melde mig til noget fodbold, som jeg så skal starte på i næste uge. Det er 9 år siden jeg sidst gik til fodbold og dengang var det på drenge-hold jeg spillede, det her bliver på et rent kvinde-hold, så det skal nok blive interessant.
Jeg glæder mig i det hele taget til at komme i gang med en fysisk krævende sport, da bueskydningen mere er en sport der spiller på enkelte muskler og koncentrationen. Og så regner jeg jo med at jeg kan lære nogle flere fra lokalområdet at kende, da jeg på nuværende tidspunkt kender 2 i Starup.
Sidder og læser cost/benefit og økonomisk effekt analyser i forbindelser med større sportsbegivnheder. Ret spændende læsning hvis det ikke var fordi at der stadig er et helt bjerg tilbage af dem.
Tror jeg gået hen og blevet lidt småsyg, det føles ru, når man ånder ud, ved ikke lige hvo'en det beskrives bedst, men sidste jeg havde det, var det vidst bronkitis.
sikke noget møj, så jeg er blevet hjemme idag, i håb om det blir bedre imorgen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
@Scherlund - Hvad var det for et tv du solgte? 42PZ700? Og hvor meget fik du for det? Jeg overvejer lidt at sælge mit 50PZ70, og så erstatte det med en nyere 42" i stedet.
1½ dags arbejde tilbage inden ferien, hvor lejligheden skal have den helt store omgang. Der skal hænges gardiner op, udskiftes et par møbler (hopefully), hænges højtalere, tv og billeder op, skjules kabler, gøres rent og ryddes op.. Det bliver en hård ferie..
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#17071 wimmie 16 år siden
Så bliver det ikke en hun-hund kan jeg regne ud?
#17072 cyberzed 16 år siden
#17071 Det kan det sagtens for den kan man spærre inde uden at der er nogen der brokker sig :D
#17073 Kochie 16 år siden
#17074 davenport 16 år siden
#17075 evermind 16 år siden
Ja, så er pizzasnedkerne som regel nemmere at kommunikere med - også selv om de oftest har et helt andet modersmål. :)
#17076 tiany 16 år siden
Det er 9 år siden jeg sidst gik til fodbold og dengang var det på drenge-hold jeg spillede, det her bliver på et rent kvinde-hold, så det skal nok blive interessant.
Jeg glæder mig i det hele taget til at komme i gang med en fysisk krævende sport, da bueskydningen mere er en sport der spiller på enkelte muskler og koncentrationen.
Og så regner jeg jo med at jeg kan lære nogle flere fra lokalområdet at kende, da jeg på nuværende tidspunkt kender 2 i Starup.
#17077 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#17078 Scherlund 16 år siden
#17079 elwood 16 år siden
sikke noget møj, så jeg er blevet hjemme idag, i håb om det blir bedre imorgen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17080 dyg 16 år siden
1½ dags arbejde tilbage inden ferien, hvor lejligheden skal have den helt store omgang. Der skal hænges gardiner op, udskiftes et par møbler (hopefully), hænges højtalere, tv og billeder op, skjules kabler, gøres rent og ryddes op.. Det bliver en hård ferie..