#17080 Det var et 42PZ85. Solgte det for 3300 en lidt for stor afskrivning hvis man skal kigge rationelt på det. Men jeg var blevet så træt af ikke at have en digital tuner og så må man jo bide i det sure æble og betale ved kasse 1.
Hvordan kan du gå fra en 50" ned til en 42"? jeg er selv lidt i tvivl om jeg ikke burde have købt en 46" da jeg synes at 42" er lige på den lille side.
Har lige modtaget et opkald fra min kæreste, der er med sin kære moder en tur på sygehuset.. Et røntgen-foto fra hendes egen læge vidste lidt skygger på lungerne, så hun skulle ind til fuld scanning..
Nu har lægen så meddelt dem, at selvom intet kan siges med sikkerhed før de får taget en biopsi i næste uge, så er chancerne desværre "gode" for at det er cancer..
Samtidigt vil de have tjekket hendes lever, da den også så "plettet" ud..
Øv for fanden ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#17083 - De varmeste tanker herfra, det er sgu aldrig sjovt at få sådan en besked :-(
#17082 - Hvis man ikke kan få mere for den, så tror jeg nu også bare, at jeg beholder det gamle. 50" er lige en anelse for stort til min nuværende stue, et 42" eller 46" ville passe bedre ind.
#17081 - Kun et enkelt år :-) Det er ikke altid, at jeg er så fa'ens hurtig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det kender jeg godt! Men nu bor man sammen med sin kæreste, så er man nød til at gøre alt det der... Fx leder jeg stadig efter en forforstærker til min pladspiller, det har taget mig 5 år. :-)
Blockbuster her tilbud på BD 3 for 200 hvis jeg skulle vælge, så blev det Stargate Terminator 2 The fountain
men jeg har aldrig set the fountain før og kan ikke rigtig finde ud af hvad den handler om og om det er noget for mig, nogen som kan forklare mig filmen?
stereo studios har samme tilbud men det er andre titler der ikke rigtig er de penge værd.
men så købte jeg Transformers 1 + 2 pack på BD for 200 også fandt jeg the dark knight på BD til 100 kr.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#17083 Det lyder sgu ikke rart. :( Jeg krydser fingre for det bedste!
#17089 Jeg ville lige tøve en kende med Stargate, da der efter sigende er kommet en teknisk bedre udgivelse, som endda skulle indeholde både den almindelige og forlængede udgave ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#17081 cyberzed 16 år siden
#17082 Scherlund 16 år siden
Hvordan kan du gå fra en 50" ned til en 42"? jeg er selv lidt i tvivl om jeg ikke burde have købt en 46" da jeg synes at 42" er lige på den lille side.
#17083 HonoDelLoce 16 år siden
Nu har lægen så meddelt dem, at selvom intet kan siges med sikkerhed før de får taget en biopsi i næste uge, så er chancerne desværre "gode" for at det er cancer..
Samtidigt vil de have tjekket hendes lever, da den også så "plettet" ud..
Øv for fanden ..
#17084 dyg 16 år siden
#17082 - Hvis man ikke kan få mere for den, så tror jeg nu også bare, at jeg beholder det gamle. 50" er lige en anelse for stort til min nuværende stue, et 42" eller 46" ville passe bedre ind.
#17081 - Kun et enkelt år :-) Det er ikke altid, at jeg er så fa'ens hurtig.
#17085 cyberzed 16 år siden
#17086 Skeloboy 16 år siden
#17087 filmz-Martychris 16 år siden
Det kender jeg godt! Men nu bor man sammen med sin kæreste, så er man nød til at gøre alt det der... Fx leder jeg stadig efter en forforstærker til min pladspiller, det har taget mig 5 år. :-)
#17088 Highland Park 16 år siden
See Studio Ghibli's Nisshin Seifun Commercial Here!
Mon man kan få den nyforlovede mr gaijin til at oversætte?
Bonus:
Cinema Slap Party! 5 Short Films from Guy Maddin
#17089 MOVIE1000 16 år siden
Blockbuster her tilbud på BD 3 for 200 hvis jeg skulle vælge, så blev det
Stargate
Terminator 2
The fountain
men jeg har aldrig set the fountain før og kan ikke rigtig finde ud af hvad den handler om og om det er noget for mig, nogen som kan forklare mig filmen?
stereo studios har samme tilbud men det er andre titler der ikke rigtig er de penge værd.
men så købte jeg Transformers 1 + 2 pack på BD for 200 også fandt jeg the dark knight på BD til 100 kr.
#17090 evermind 16 år siden
#17089 Jeg ville lige tøve en kende med Stargate, da der efter sigende er kommet en teknisk bedre udgivelse, som endda skulle indeholde både den almindelige og forlængede udgave ...