Gravatar

#17111 wimmie 16 år siden

Jeg kondolerer også dybt :(
Var det noget der skete pludseligt eller havde hun været syg?

Uanset hvad så er det aldrig rart når bedsteforældrene går bort, man har jo været så vant til at de har været der hele ens liv.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17112 tiany 16 år siden

Mange tak allesammen :|

Det hele er sket meget pludseligt. Jeg har haft alle mine 4 bedsteforældre indtil nu og jeg troede egentlig at det måske var min farfar, der var død da han har været ved stå af flere gange i det sidste år. Men det var så min mormor i stedet for.
Hende og min morfar havde været inde og få middagsmad og var så gået ud i haven for at nyde det gode vejr og her var hun så faldet om, så man kan godt sige at det var meget pludseligt.
Hun har ikke haft det skidt og jeg har snakket med hende så sent som i tirsdags, men selvfølgelig har der været tegn på at hun var ved at være gammel - hukommelsestab osv.
Hun har dog været på medicin, da hun for 18-20 år siden var indlagt på sygehuset med blodprop i hjertet, fordi hun indtil det tidspunkt var storryger - men man kan sige at der ikke har været noget de sidste 20 år.

Det lyder måske "ondt" at priotere imellem sine bedsteforældre, men det skulle bare ikke være hende der døde først af de 4, men det vælger man selvfølgelig ikke.
Valar morghulis
Gravatar

#17113 HonoDelLoce 16 år siden

Også min dybeste medfølelse herfra, Tiany.. At miste en af sine kære er som at miste en del af sig selv.. Det kan aldrig erstattes..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17114 Benway 16 år siden

#17112 Har lige set dine posts, og vil bestemt også kondolerer. Den slags er rigtig trist.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#17115 Kiksmann 16 år siden

#17093 - Det gør mig ondt at hører, en tanke herfra til dig og din familie.

Har lige læst om den næste BlizzCon som afholdes i oktober, en skam at det ikke kunne afholdes nu hvor jeg har tiden til at deltage, self er der lige en mindre rejse til Anaheim i Californien.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#17116 HelmerJ 16 år siden

Er ved at være mig selv igen, efter at starte dagen med at flyve ind og ud af REM søvn hvert 3min (tak for hjælpen snooze) i det bedste af en 1/2 time havde jeg lidt svært ved at finde ud af hvad der var op og ned da jeg endeligt kom igang. En god kop karf og lidt dej gåpr det bedre.

Nu er der ikke mange timer til weekend!
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#17117 Thomsen 16 år siden

#17093 - Det gør mig ondt, Tiany. Varme tanker herfra.

Har lige set en bekendt i Go' Morgen Danmark. Han blev præsenteret som "Manden med Danmarks største vhs-samling". Jeg ved nu ikke, om det er rigtigt, men har han i hvert fald i omegnen 3000 kassetter - allesammen udelukkende ex-rentals. Jeg har besøgt ham et par gange, og hans kontor/ hobbyrum er virkelig som at træde ind i en videobutik fra 1980'erne. Det er super nostalgisk.

http://go.tv2.dk/video.php/id-29490746.html
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17118 gi-jones 16 år siden

Weekenden og dermed ferien nærmer sig med hastige skridt. My god its brilliant!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17119 Highland Park 16 år siden

Thomsen (17117) skrev:
http://go.tv2.dk/video.php/id-29490746.html

Argh, hvorfor har de ikke lagt selve indslaget ud på siden?!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17120 wimmie 16 år siden

Jeg har desværre 1-dags weekend, da jeg af mystiske årsager (som nu fortrydes) har sagt ja til en ekstravagt på søndag. Men nåja, pengene er gode...
I morgen skal jeg bowle, spise på Djengis Khan og i byen - alt sammen ganske gratis :D
Mit team har fået en slat penge til at fyre af på den slags gejl, så vi skal 13 mand ud og hygge os i Fredericia - det plejer at være rigtig sjovt - især fordi aldersgruppen spænder fra 21 til 58 :)
Sidste år endte vi med at være 6 der tog på bar efter spisning og vi havde 2.500 kr at drikke for :p

Tiany> Jeg kender det godt - vær glad for at du har så mange bedsteforældre endnu og nyd dem mens de er der. Mine er efterhånden faldet godt og grundigt fra og jeg gik fra at have både bedsteforældre og sted-bedsteforældre (som altig er betragtet som værende "almindelige" bedsteforældre) til kun at have én mormor tilbage :(
(Og en oldemor på 96)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: