Gravatar

#17301 wimmie 16 år siden

Er alt alt for træt og begynder at fortryde at jeg skal arbejde på fredag...fra 15.00-01.00 :/

Anyway, får nok at se til her de næste 3-4 dage - vi regner med at sætte huset til salg ganske snart; vi har et møde med EDC-manden på lørdag ang. en salgsopstilling.

Nogen der vil købe et hus?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17302 elwood 16 år siden

Venter spændt på nyheden kommer op!

Inspireret af David Finchers Facebook movie, forlyder det nu at Nikolaj Arcel hopper med på bølgen... Han skal eftersigende stå for en Dyster Amerikansk filmatiseringen af Filmz: The Movie i 3D.

Men i modsætningen til Finchers film, som handler om skaberne bag Facebook, vil Filmz: The Movie, tage udgangspunkt i thriller genren omhandlende en gruppe bruger, der er overbevist om at Filmz bruger de forkerte anmelder til og anmelde film, så de med vilje får lave karakter.

Admins, og de andre bruger mobber dem self. og afviser enhver påstand, men da de blir kontaktet af en tidlig bruger, som ligger inde med beviser, bliver de viklet ind i et meget farligt spil, hvor censur og spoilertags regere over sandheden, og et ban kun er et klik væk.

Det forlyder at Matt Damon er blevet kontaktet med henblik på og spille en af de udspekulerede bagmænd kendt som The Insider, og Javier Bardem er i forhandlingerne i rollen som Benway.

Filmen er planlagt til og få premiere engang i slutningen af 2012

Mere vides der ikke pt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17303 Steffan Rasmussen 16 år siden

Ser Serenity på BD samtidigt med at jeg bager pizzaer. De skulle have været bagt tidligere på aftenen, men faldt i et hul i billardklubben.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#17304 Kiksmann 16 år siden

Er lige stået op og fået dagens første kop kaffe efter et totalt mislykket raid i wow igår, desværre med mig med selv som kaptajn :P
Nu skal vi lige have lidt morgenmad, så skal vi ud og trave inden den står på besøgstur til bedsteforældre.

#17301 - Bor i ikke i Christiansfeld wimmie? Hvor vil i så flytte henad?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#17305 filmz-jonasgr 16 år siden

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17306 tiany 16 år siden

Kæresten ligger og snork sover efter at han har sat og spillet wow hele natten - åndssvage spil.
Total spændende fodboldkamp i går - jeg tror stadig på Barca - samtidig tror jeg slet ikke på Inter 1-0 er ikke meget når returopgøret spilles i Moskva.

#17302 LOL
Hvem skal så castes som elwood? Dan Aykroyd den yngre :)
Valar morghulis
Gravatar

#17307 Benway 16 år siden

#17302 Ha, ha. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#17308 dyg 16 år siden

Jeg er i gang med at sortere mit tøj.. Der er efterhånden en del, der ikke længere kan bruges, da det er for stort. Men det gør sgu ondt at smide lækre Tommy H og Calvin K bukser ud :'-( Må håbe, at røde kors kan finde nogen, der gerne vil have dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17309 Bony 16 år siden

nayze (17308) skrev:
Jeg er i gang med at sortere mit tøj.. Der er efterhånden en del, der ikke længere kan bruges, da det er for stort. Men det gør sgu ondt at smide lækre Tommy H og Calvin K bukser ud :'-( Må håbe, at røde kors kan finde nogen, der gerne vil have dem.

Alternativt kan du også bare tage på igen? Problem solved!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#17310 dyg 16 år siden

Excellent idea! Jeg smutter fluks på McD!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: