Så er det bekræftet. Von Trier gentager sit benspænd projekt, dog nu kun med én af slagsen. Michael Bay skal indspille Transformers igen uden brug af eksplosioner.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ohhh den er svær tiany, altså Dan Akroyd ku i sine unge dage, men nu her må der nok ses andre steder hen, Cilian Murphy måske ? ved ikke han er jo en meget kompleks person.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er blevet ret glad for den "overhaling" som IMDB har fået over det sidste stykke tid. F.eks. er det rart at sådan noget som at bladre i deres ratings efter år er gjort meget nemmere. Førhen viste de blot de 200 bedste mener jeg.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Sidder og jubler over jeg endelig har fundet ud af hvorfor min "telefon" har opført sig så underligt siden sidste firmware-update..
Viser sig at jeg lige har glemt at gå ind og ændre på de avancerede WiFi- og GPS-indstillinger - det forklarer det overdrevne batteri-brug og underlige respons-tider ... :D
Yay - som at få en ny telefon igen ! :)
Dear god, I love my n900 !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#17301 - Bor i ikke i Christiansfeld wimmie? Hvor vil i så flytte henad?
Nope - bor i Assens på Fyn. Vi vil gerne flytte til Jylland igen - gerne i Fredericia-Vejle-området...men lige præcis langt nok uden for trekantsomårdet til at vi har råd til et hus dér ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#17311 filmz-Bruce 16 år siden
#17312 elwood 16 år siden
Fortæller han om sin rolle i Deadwood.
Ohhh den er svær tiany, altså Dan Akroyd ku i sine unge dage, men nu her må der nok ses andre steder hen, Cilian Murphy måske ? ved ikke han er jo en meget kompleks person.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17313 elwood 16 år siden
Google translate for animals
#17314 filmz-Bruce 16 år siden
#17315 elwood 16 år siden
Men det ville jo være direkte modbydligt, og nærme sig tortur...
#17316 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#17317 HonoDelLoce 16 år siden
Viser sig at jeg lige har glemt at gå ind og ændre på de avancerede WiFi- og GPS-indstillinger - det forklarer det overdrevne batteri-brug og underlige respons-tider ... :D
Yay - som at få en ny telefon igen ! :)
Dear god, I love my n900 !
#17318 tiany 16 år siden
http://www.empireonline.com/awards2010/winners/emp...
#17319 wimmie 16 år siden
Nope - bor i Assens på Fyn. Vi vil gerne flytte til Jylland igen - gerne i Fredericia-Vejle-området...men lige præcis langt nok uden for trekantsomårdet til at vi har råd til et hus dér ;)
#17320 Highland Park 16 år siden
Hehe... de er herlige. Men det er godt nok et pudsigt valg af sang, der ledsager prisoverrækkelsen; "I wanna reach out and grab ya". ;)