Gravatar

#17321 Bony 16 år siden

Jeg sidder lige og leder efter steder at drikke øl, da jeg er blevet smidt ud hjemmefra i aften da kæresten holder "Girls-night-out" slash "Game-night", så selv biografen er optaget! Grr!!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#17322 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige set en ny trailer fra "Salt". Den minder mest af alt om "The Fugitive" bare med en kvinde i hovedrollen. Det er i hvert fald mit indtryk fra traileren. Men Philip Noyce kan dog godt til tider være god.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17323 evermind 16 år siden

#17321 Timingen, dude! Hvis det havde været i morgen, skulle du bare komme her forbi og prygle et par pils. :)

Skal til at hygge med kæresten, nogle franske hotdogs og Brisco County, Jr., og hvis nogen synes, dét lyder frækt ... har de helt ret! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17324 wimmie 16 år siden

Vi har fået ryddet lidt op og skal nu bare slappe af i aften med lasagne og film; får jeg min vilje bliver det "Spinal Tap" efterfulgt af "The Crazies" ;p

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17325 dyg 16 år siden

Ellers kommer du bare til Århus, så ser vi dem bare her (og så kan du lige hjælpe med at gøre rent).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17326 wimmie 16 år siden

Det lyder go........heeeeey :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17327 tiany 16 år siden

Vi blev enige om at købe en rigtig kaffemaskine, så det var nemmere at lave kaffe når vi får gæster. I dag har vi kun en Senseo.

Så vi kørte lige et smut til Fleggaard, det skulle vi aldrig have gjort! Det gik fint nok ned til
deres elektronik afdeling i Padborg hvor vi hurtigt fik købt en kaffemaskine, men så ville vi jo lige over grænsen og tage nogle sodavand med. Der var kø fra Padborg og helt ud til Fleggaard... da vi endelig kom derud, havde bilen kogt en enkelt gang så vi måtte ind et sted og hælde vand på og der var så mange mennesker at de stod i kø for at komme ind i Fleggaard. Det gad vi simpelthen ikke så vi endte med at kører til Købmandsgården i Flensborg hvor der næsten ingen mennesker var.

Så en lille tur der burde have taget max 1½ time, tog 3 timer.
Valar morghulis
Gravatar

#17328 Corgan 16 år siden

wimmie (17324) skrev:
Vi har fået ryddet lidt op og skal nu bare slappe af i aften med lasagne og film; får jeg min vilje bliver det "Spinal Tap" efterfulgt af "The Crazies" ;p

Se også dokumentaren "Anvil - The Story of Anvil", hvis du har muligheden for det.
Gravatar

#17329 Thomsen 16 år siden

Jeg er lidt smågnaven på eBay.

Jeg fik, som jeg har skrevet, en DVD fornylig, som ikke var beskrevet korrekt. Og da sælger ikke svarede, var jeg nødt til at åbne en sag på handlen i eBays system. Sælgeren har så endeligt svaret og tilbudt mig halv skade. Men jeg har ikke brug for dvd'en, og jeg skal alligevel ud at købe et andet eksemplar bagefter, så jeg vil hellere have alle mine penge retur. Det er trods alt ham, der ikke har beskrevet varen korrekt, så jeg kan ikke se, hvorfor jeg skal tabe penge på det. Nu er eBay så kommet med en foreløbig afgørelse, der siger, at jeg kan sende den retur og få hele beløbet tilbage, inkl. den porto jeg har betalt for at få den sendt til DK. Men til gengæld er der ikke et ord om returportoen. Så det ser lige nu ud til, at jeg kommer til at betale for at få de penge retur, som jeg blev lokket til at betale hos en sælger, der ikke gad at beskrive sin vare ordentligt og blot brugte et arkivfoto i stedet for et foto af den aktuelle DVD. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17330 Kiksmann 16 år siden

wimmie (17319) skrev:

Nope - bor i Assens på Fyn. Vi vil gerne flytte til Jylland igen - gerne i Fredericia-Vejle-området...men lige præcis langt nok uden for trekantsomårdet til at vi har råd til et hus dér ;)

Assens er nu er dejlig by med nogle virkelige kønne omgivelser.

Men ja det koster lidt ved både Kolding, Fredericia og Vejle, men i skal da nok finde jer et lækkert hus.
Så kører du da forresten noget af en vej for at komme på arbejde :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: